مسئول ستادهای مردمی قاضی زاده هاشمی: 

توان مالی ارسال اقلام تبلیغاتی را نداریم

تهران (پانا) - مسئول ستادهای مردمی دولت سلام گفت شعار دکتر قاضی‌زاده هاشمی «هر جوان یک ستاد» است، لذا در توئیت‌ها با هشتک هر جوان یک ستاد از ایشان به عنوان کاندیدای نسل جوان حمایت می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۱۹۱۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
توان مالی ارسال اقلام تبلیغاتی را نداریم

«مهدی بادپا» مسئول ستادهای مردمی دولت سلام سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به اقبال مردمی و درخواست ها و تماس های مکرر مردم شریف از اقصی نقاط کشور برای حمایت از دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و درخواست ارسال پوسترها و بنرهای تبلیغاتی گفت: به دلیل عدم توان مالی ستادهای آقای دکتر قاضی زاده امکان ارسال هرگونه اقلام تبلیغاتی به استانها از ما سلب شده است، به همین دلیل تبلیغات معرفی ایشان در سطح شهرها و روستاهای کشور وجود ندارد و تنها در بستر فضای مجازی و برنامه های صدا و سیما امکان تبلیغات برای ما میسر بوده است.

وی افزود: لیکن به این دلیل که دکتر قاضی زاده به جریان خاص سیاسی وابستگی تشکیلاتی ندارند و پشتوانه اقتصادی در جریان انتخابات ریاست جمهوری ندارند و نیز با توجه به عدم وابستگی به کارتل های اقتصادی، ضمن قدردانی از حمایت حامیان و علاقمندان به دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به اطلاع می رسانم هر شهروند محترمی در کشور که به برنامه‌های مطرح شده ایشان علاقمند است در صورت تمکن مالی حداقلی «حتی با چاپ یک پوستر یا بنر» و نصب آن در سطح شهر و روستا می توانند به صورت خودجوش و فردی به صورت حداقلی و در حد مورد نیاز برای معرفی این نامزد تبلیغاتی در محله‌های خود، برای ایشان کمک کنند.

مسئول ستادهای مردمی دولت سلام خاطر نشان کرد: البته لازم به ذکر است که به دلیل شرایط اقتصادی مردم، خواهشمندیم تا از هر گونه تبلیغات و هزینه اضافی پرهیز شود و تبلیغات در حد ضرورت انجام شود.

بادپا با اشاره به اظهارات قاضی زاده در مناظره نیز تصریح کرد: همانطور که دکتر قاضی زاده روز گذشته در مناظره اعلام کرد شعار ایشان «هر جوان یک ستاد» است، لذا در توئیت‌ها با هشتک # هر جوان یک ستاد از دکتر قاضی زاده به عنوان کاندیدای نسل جوان حمایت می‌کنیم.

مسئول ستاد مردمی دولت سلام گفت: آدرس سایت و پایگاه های اطلاع رسانی دکتر قاضی زاده برای دسترسی به پوسترهای تبلیغاتی، https://www.ghashemi.com/ ، ‏ghazizadeh_print @ در " بله" و Ghazizadeh_1400 @ در تلگرام هستند.

بادپا ادامه داد: ضمنا علاقمندان به دکتر قاضی زاده می توانند با مراجعه به سایت دکتر، به اخبار، برنامه‌ها و کتاب‌های برنامه‌های دکتر قاضی زاده دسترسی داشته باشند.

مسئول ستاد مردمی دولت سلام افزود: از یک ماه گذشته ستادهای مردمی دولت سلام در سطح کشور برای آقای دکتر قاضی زاده هاشمی راه‌اندازی شد و نام مسئولین استانی ستادهای مردمی در بستر شبکه‌های اطلاع رسانی منتشر می‌شود. لذا شهروندان محترم برای کسب اطلاع بیشتر می توانند با مسئولین ستادهای مردمی دکتر قاضی زاده در ارتباط باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار