در جشنواره فرهنگی و هنری معلمان کشور رخ داد

کسب رتبه اول توسط معلم برجسته منطقه ۱۵

تهران (پانا) - در حوزه تربیت، صبوری و لطافت دو عنصر تعیین‌کننده هستند که هر چقدر پیام‌های تربیتی از لطافت بیشتری برخودار باشند، بالطبع؛ اثربخشی و تاثیرگذاری آنها دوچندان خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب  رتبه اول توسط  معلم برجسته منطقه ۱۵

نخستین جشنواره فرهنگی و هنری معلمان هنرمند کشور با بیش از ۲۲۰ هزار اثر در زمینه های فرهنگی، ادبی و هنری با هدف شناسایی و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگی و هنری معلمان کشور برگزار شد.
محمد عزیزی متخلص به نسیم از معلمان برجسته و توانمند منطقه ۱۵؛ علاوه بر ‌کسب رتبه اول کشوری در بخش شعر کودک؛ به عنوان نماینده شهر تهران در این جشنواره حاضر شد.
شعر«دعای مادر»، از آثار این هنرمند ارزشی و فرهیخته است که در مراسم اختتامیه توسط عزیزی سروده شد.

(مهمانی)

شب که مهمان ها رسیدند
مادرم می سوخت در تب
من به جایش ایستادم
چای را دم کردم آن شب

بعد از آن رفتم دم در
کفش ها را جفت کردم
توی مهمانی در آن شب
هر چه مادر گفت کردم

شب پر و بال فرشته
بالش زیر سرم بود
خوب می دانم که اینها
از دعای مادرم بود
عبداله نیک مهر، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۵ ضمن تجلیل از محمد عزیزی که در این جشنواره در بخش شعر کودک رتبه نخست را کسب کرده؛ گفت: برگزاری این گونه جشنواره ها سبب شناخت، تقویت، رشد و اعتلای جامعه فرهنگی به ویژه معلمان می شود و توانمندی های آنها را با بیانی مطبوع و لطیف ارائه می دهد.
نیک مهر در ادامه افزود: در حوزه تربیت؛ صبوری و لطافت دو عنصر تعیین کننده هستند که هر چقدر پیام های تربیتی از لطافت بیشتری برخودار باشند، بالطبع؛ اثربخشی و تاثیرگذاری آنها دوچندان خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار