برگزاری دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند در سال تحصیلی جدید

قزوین (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت دومین جشنواره فرهنگی، هنری معلمان هنرمند در سطح استان با حضور فعال همکاران اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند در سال تحصیلی جدید

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با عنایت به راهکار شماره ۸/۶ سند تحول بنیادین مبنی بر تقویت شایستگی‌های حرفه‌ای و اعتقادی مدیران و معلمان و فراهم آوردن ساز و کارهای اجرایی برای مشارکت فعال و موثر ایشان در برنامه‌های تربیتی و فعالیت‌های پرورشی مدارس و با هدف افزایش مشارکت نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی و مدرسه و معلمان و دانش آموزان در رشد و تعالی کشور در عرصه‌های دینی فرهنگی اجتماعی در سطح محلی و ملی به عنوان نهاد مولد سرمایه انسانی فرهنگی اجتماعی و معنوی دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند در سطح استان با حضور فعال همکاران اجرا خواهد شد.

رحیم خانی با اعلام این خبر افزود: با عنایت به اجرای اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ استقبال خوب فرهنگیان هنرمند با مشارکت بیش از ۳۱۳ نفر و کسب ۵ رتبه ۸ برگزیده کشوری در این دوره از مسابقات انتظار می‌رود امسال با استقبال بیشتر فرهنگیان شاهد رشد مشارکت بیش از پیش این عزیزان و کسب رتبه های بیشتر در مرحله کشوری باشیم

رحیم خانی ادامه داد: شیوه نامه دومین دوره مسابقات به نواحی مناطق و مدارس استان ابلاغ شده است کلیه همکاران فرهنگی در ۶ گرایش و ۴۵ رشته به رقابت خواهند پرداخت و آثار می‌بایست از تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در سایت Artistteachers.ir توسط همکاران بارگذاری شود. همچنین همکاران محترم برای کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر مطالعه شیوه نامه جشنواره می توانند به کانال اطلاع رسانی جشنواره در شبکه شادبه @artistteachers آدرس مراجعه کنند. در پایان از مشارکت فعال همکاران در این دوره از مسابقات صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار