بسته انتخاباتی شهرداری تهران اعلام شد

تهران (پانا) - معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری بسته انتخاباتی در قالب ۱۱ عنوان برنامه فرهنگی هنری به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بسته انتخاباتی شهرداری تهران اعلام شد

سید علیرضا فاطمیان‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری بسته برنامه «ایران عزیز» به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با شعار «ایران عزیز را دوست داریم، پس رأی می‌دهیم» در ۱۱ عنوان با هدف افزایش مشارکت مردم در انتخابات طراحی شده و به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا عمدتاً به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری شب شعر مجازی «سرنوشت ما»، گفت: در این برنامه که با همکاری کانون‌های ادبی برگزار می‌شود، تعدادی از شاعران سرشناس انقلابی به شعرخوانی با موضوع انتخابات می‌پردازند. همچنین قطعه موسیقی «برگ برنده» با آهنگسازی و تنظیم علی مهربانی، خوانندگی وهاب ابراهیمی و ترانه رضا یزدانی با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تولید و منتشر می‌شود.

فاطمیان‌پور ادامه داد: همایش بزرگ «رأی اولی‌ها» با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری روز چهارشنبه ۱۹ خرداد در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود و جوانانی که برای اولین بار رأی می‌دهند، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آن حضور می‌یابند. همایش دوچرخه‌سواری «زنده‌باد ایران» نیز در هفته منتهی به انتخابات برگزار می‌شود و شهروندان در آن مسیرهای مشخصی را همراه با اهتزاز پرچم ایران و با همراهی کاروان پخش موسیقی و سرودهای ملی رکاب می‌زنند. همچنین نمایش‌های شورایی و خیابانی با عنوان «تو انتخاب کن» و با هدف تشویق شهروندان به شرکت در انتخابات در نقاط مختلف شهر تهران اجرا می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری دو پویش خبر داد و گفت: در پویش «هم رأی»، افرادی که تصمیم دارند در انتخابات شرکت کنند، یک نفر از دوستان و بستگان خود را که هنوز تصمیم به شرکت در انتخابات نگرفته، به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند تا در روز رأی‌گیری با هم پای صندوق بروند. در پویش میدانی «برای ایران» نیز استیکر اثر انگشت با طرح پرچم ایران و شعار نوشته «برای ایران» به تیراژ 50 هزار عدد توسط مدیریت محصولات تولید شده و در اختیار مناطق سازمان قرار می‌گیرد تا با برپایی ایستگاه‌های نصب استیکر در مجاورت فرهنگ‌سراها و معابر پرتردد شهر، بر روی خودروهای افراد داوطلب نصب شود.

بر اساس گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در پایان بیان کرد: تولید و انتشار پوسترهای مفهومی با عنوان «انتخاب»، فرستادن پیامک‌هایی با نام «پیام مهر» به شهروندان و تولید و انتشار دو کلیپ «فازمترمدیا» و «خط ویژه» دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت انتخابات است. همچنین محصولات مجازی متنوعی در قالب ۶۸ برند شناخته‌شده مراکز سازمان فرهنگی هنری تولید و منتشر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار