۴۰۴ شعبه در اردبیل آرای مردم را در روز انتخابات دریافت می‌کنند

اردبیل(پانا) - فرماندار شهرستان اردبیل گفت با دایر شدن ۴۰۴ شعبه اخذ رأی در ۲۸ خرداد، رأی‌گیری در مرکز استان اردبیل به انجام خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۱۹۰۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
۴۰۴ شعبه در اردبیل آرای مردم را در روز انتخابات دریافت می‌کنند

به گزارش فرمانداری شهرستان اردبیل،مسعود امامی یگانه،فرماندار اردبیل در جریان برگزاری دوره آموزشی، توجیهی نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رأی در اردبیل اظهار کرد: تمام تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در ۲۸ خرداد تدارک دیده شده تا ما در روز اخذ رأی مشکلی از بابت حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های آرا نداشته باشیم.

او تصریح کرد: ۸ هزار نفر دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در شهرستان اردبیل هستند که در قالب نیروهای حاضر در شعب اخذ رأی سعی خواهند کرد تا با اعتماد و اطمینان کامل و عمل به قانون آرای مردم را اخذ کرده و به برگزاری باشکوه انتخابات کمک کنند.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه ۲۶۹ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان اردبیل با هم رقابت می‌کنند، گفت: از این تعداد ۲۰۸ نفر در شهر اردبیل در قالب ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر با هم رقابت می‌کنند که تبلیغات کاندیداها از پنجشنبه این هفته آغاز خواهد شد.

امامی یگانه افزود: تمامی نیروها و عوامل برگزاری انتخابات در تلاش هستند تا ۲۸ خرداد با حضور آگاهانه مردم در پای صندوق آرا بهترین و باشکوه‌ترین صحنه دلدادگی به نظام اسلامی را رقم بزنند که قطعاً ترغیب و تشویق آحاد مردم به حضور در پای صندوق آرا یک وظیفه و تکلیف شرعی و دینی است.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: فرمانداری اردبیل نیز به تمام وظایف خود در برگزاری یک انتخابات باشکوه و همچنین تدارک تبلیغاتی شایسته برای آگاه‌سازی مردم تلاش می‌کند تا از تمام ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در جهت تنویر افکار عمومی استفاده کرده و امیدواریم کاندیداها و طرفداران آنها در ایام تبلیغات رسمی پایبند به قوانین و مقررات بوده و از هرگونه بی‌قانونی و بی‌اخلاقی پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان اردبیل افزود: برای افزایش توانمندی نیروهای حاضر و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات دوره‌های آموزشی و توجیهی در مناطق مختلف شهرستان اردبیل در حال انجام است که امیدواریم هم هیئت اجرایی و هم هیئت‌های نظارت و بازرسی بتوانند با همدلی و هماهنگی بیشتر به برگزاری یک انتخابات شکوهمند در ۲۸ خرداد کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار