مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

۴۲ هزار دانش‌آموز رای‌اولی در استان کرمان به پای صندوق‌های رأی می‌روند

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که ۴۲ هزار دانش‌آموز رای‌اولی در استان کرمان به پای صندوق‌های رأی می‌روند بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
۴۲ هزار دانش‌آموز رای‌اولی در استان کرمان به پای صندوق‌های رأی می‌روند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان بر ایجاد زمینه مناسب جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری توسط فرهنگیان تاکید کرد و افزود: با توجه به اعتماد عمومی مردم به جامعه فرهنگی، فرهنگیان به عنوان مرجع باید ضمن توجیه لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات نسبت به تشویق دانش آموزان رای اولی جهت شرکت در انتخابات اقدام کنند.

وی از راه اندازی پویش دانش آموزی رای اولی ها در استان خبر داد و گفت: پوستر این پویش در مدارس نصب شده و در قالب این پویش از دانش آموزان خواسته شده که در زمینه انتخابات، عکس، مستند یا خاطرات خود را به این پویش ارسال کنند.

اسکندری نسب با بیان این که بیش از ۱۴۲۰مدرسه استان محل اخذ صندوق های اخذ رای هستند، خاطرنشان کرد: حدود ۷۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات نیز فرهنگی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش استان تولیدات محتوایی در ارتباط با رای اولی ها را از اواخر فروردین تولید و در شبکه شاد و در کانال های مختلف دانش آموزی بارگذاری کرده است.
اسکندری نسب تصریح کرد: ایجاد شور و شوق حضور در انتخابات، تولیدات محتوایی از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری و نظرات دانش آموزی از جمله اقدامات آموزش و پرورش استان در این راستا بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار