علی زنجانی *

امکان بهره‌برداری از زیر ساخت بلاکچین فراهم شود

از رئیس جمهور آینده درخواست می‌کنم جاری ساختن شبکه امن بلاکچین در همه شئونات فرهنگ، اقتصاد و آموزش مورد توجه قرار دهد  و از سویی امکان بهره برداری رایگان شهروندان از زیر ساخت بلاکچین را فراهم کند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد

در وضعیت خاص این روزها و سالی که آن را به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی مزین کرده‌اند، چه شخصی و با چه هدفی می‌تواند سکان هدایت قوه مجریه را در دست بگیرد که هم اهداف کشور تحقق پیدا کند و هم اقتصاد بیمار کشور بهبود یابد تا مردم بتوانند زندگی راحت تری را تجربه کنند؟!

اولین فرمان ریاست جمهوری آینده می‌تواند اینگونه صادر شود.
با استعانت از الطاف الهی و به پشتوانه مردم خوب سرزمینم و به منظور رشد و شکوفایی دانش و تکنولوژی های روز دنیا، رفع عقب ماندگی، بلکه پیشتازی در عرصه های جهانی به عنوان اولین اقدام عملی به، همه ارکان دولت زمینه اجرای موارد زیر را فراهم کنند.

1.شبکه امن بلاکچین را در، همه شئونات فرهنگ، اقتصاد، آموزش جاری و ساری سازند.

2.امکان بهره‌برداری از زیر ساخت بلاکچین به طور رایگان برای شهروندان فراهم شود.

3.امکان بهره‌برداری از رمز ارزهای مجازی با اولویت ایستادن بر قله‌های نظارت در جهت تکامل، توسعه و استفاده صحیح و در راستای منافع ملی کشور مهیا شود.

فناوری رمزارزها بهترین راهکار تامین سرمایه برای کسب و کارهای نوآورانه است

ما در جهانی زندگی می‌کنیم که اقتصاد آن را استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوآورانه پیش می‌برند. بنابراین نباید از این عرصه دور باشیم. فناوری بلاکچین و رمزارزها بهترین و مناسب‌ترین راهکار تامین سرمایه برای کسب و کارهای نوآورانه است؛ دنیای امروز به سمت بلاکچین رفته است و باید به نحو مطلوب از این علم استفاده شود.

*مدیرخانه بلاکچین ایران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار