طرح تابستانی برای کیفیت بخشی به آموزش دانش‌آموزان شاهد آذربایجان غربی در دستور کار است

ارومیه(پانا)- مدیر کل آموزش و پروروش آذربایجان غربی خبر داد تقویت بنیه آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان شاهد استان با اجرای طرحی تابستانی در دستور کار است.

کد مطلب: ۱۱۸۹۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح تابستانی برای کیفیت بخشی به آموزش دانش‌آموزان شاهد آذربایجان غربی در دستور کار است

مهین منافی روز پنجشنبه در نشست ستاد شاهد آذربایجان غربی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: با ساختاری که مدارس شاهد دارند و با کادری توانمند و متعهد، علاوه بر پرداختن به علم آموزی و دانش بهترین پایگاه برای ترویج ارزش های انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه با دقت کافی دانش آموزان شاهد مورد ارزیابی و آموزش هستند، اضافه کرد: در ایام تابستان تلاش می شود تا در قالب یک طرح تابستانی، پرورشی و آموزشی برای تقویت بنیه دانش آموزان شاهد و کیفیت بخشی به آموزش آنان اقدام شود.

منافی اظهار کرد: مدارس شاهد با توجه به پتانسیل ها و ویژگی هایی که دارند، مکانی مناسب برای اجرای طرح ها و برنامه های مختلف به شمار می‌روند.

وی بیان کرد: رصد و پایش دانش آموزان در فضای مجازی و شاد، ارزیابی عملکرد، سنجش کیفیت آموزش و مقایسه آن با سال های قبل و سایر موارد مهم پرورشی باید در این مدارس با نظارت کامل پیگیری شود.

منافی گفت: از مجموع 51 مدرسه شاهد موجود در استان که 16 هزار نفر دانش آموز دارند 16 مدرسه در مقطع ابتدایی، 19 مدرسه در مقطع متوسطه اول و بقیه در مقطع متوسطه دوم هستند.

وی بیان کرد: تمامی 589 دانش آموز طرح شاهد استان دارای تلفن هوشمند هستند و در شبکه شاد فعالند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار