فرآیند سرعت‌بخشی به مستندسازی املاک آموزش‌و‌پرورش با جدیت پی‌گیری می‌شود

ارومیه(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت سرعت‌بخشی به فرآیند مستندسازی املاک با جدیت پیگیری می‌شود و هماهنگی‌های لازم بین ادارات کل ثبت‌اسناد و املاک و بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی و مدیران مناطق ۲۴گانه آموزش و پرورش استان صورت‌گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۸۹۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند سرعت‌بخشی به مستندسازی املاک آموزش‌و‌پرورش با جدیت پی‌گیری می‌شود

مهین منافی در جلسه ستاد فرعی مستندسازی املاک اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای که در سطح ملی میان وزارت آموزش و پرورش، سازمان اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شده، اسناد مالکیت اراضی آموزش و پرورش، دارای شناسه الکترونیکی و مطابق با نقشه‌های استاندارد (کاداستر) خواهند شد.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش آذربایجان غربی در اخذ سند مالکیت املاک آموزش و پرورش در ۲ سال اخیر مقام نخست کشور را کسب کرده است.

منافی اضافه کرد: مطابق تفاهم‌نامه سه جانبه، اسناد مالکیت دفترچه‌ای و اسناد مالکیت فاقد شناسه الکترونیکی در مناطق مذکور به اسناد کاداستری(برابر نقشه های استاندارد کاداستر موضوع ماده ۱۱ و ۱۲ قانئن جامع حدنگار کاداستر کشور مصوب سال ۱۳۹۳) تبدیل خواهد شد.

وی افزود: اداره امور حقوقی اداره کل در سال 1399 در خصوص حمایت قضایی از کارکنان دولت مقام دوم کشوری را کسب کرده است در خصوص اخذ اسناد متعلق به این نهاداز سه شاخه سند اصلی، تعویضی و تبدیلی نیز موفق به کسب مقام دوم کشوری شده است.

رییس اداره امور حقوقی اداره کل اموزش و پرورش استان نیز در این جلسه بیان کرد: در مقایسه با سایر استانها با در نظر گرفتن تعداد املاک موجود و تعداد سند های اخذ شده آذربایجان غربی موفق به کسب مقام دوم کشوری شده است.

وی افزود: درباره پرونده های مطروحه در دیوان عدالت در بخش دفاعیه اداری، حقوقی، کیفری و مطرح در اداره کار دارای عملکرد خوبی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار