فرماندار تهران در جلسه با روسای مناطق آموزش و پرورش شهر تهران:

نیروی‌انسانی یکی از مهم‌ترین ستون‌های برگزاری انتخابات است

تهران(پانا) - مدیران مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش شهر تهران، حضور گسترده مردم، شعب و اعضای آن، نیروی انسانی و پشتیبانی را از ستون‌های مهم برگزاری انتخابات دانستند.

کد مطلب: ۱۱۸۹۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نیروی‌انسانی یکی از مهم‌ترین ستون‌های برگزاری انتخابات است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه هماهنگی و پیگیری امور انتخابات با حضور فرماندار تهران و مدیرکل و مدیران مناطق ۱۹گانه آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

عیسی فرهادی در نشست با فولادوند مدیرکل، شورای معاونین و مدیران مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش شهر تهران که در محل اردوگاه چمران برگزار شد، مدیران مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش شهر تهران را از محوری ترین عناصر اجرایی در امر انتخابات برشمرد و افزود: علاوه بر حضور گسترده مردم، شعب و اعضای آن، نیروی انسانی و پشتیبانی از ستون های مهم برگزاری انتخابات هستند.

معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، حساسیت انتخابات در تهران را بسیار زیاد دانست و افزود: انتخابات امانتی بر دوش ماست و همواره فرهنگیان در برگزاری این امر با جدیت و امانتداری مشارکت کرده اند.

فرهادی با اشاره به اینکه در مقابل شهدا، وطن و میهن عزیزمان مسئولیت داریم ادامه داد: هیئت‌های اجرایی صندوق ها دقت لازم در خصوص رعایت شیوه نامه ها و نیازهای بهداشتی در صندوق های اخذ رای را پیش بینی کنند و مد نظر قرار دهند.

همچنین عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران انتخابات را امری حا کمیتی قلمداد کرد که تمام دستگاه‌ها باید در اجرای آن کمک کنند و اظهار کرد: مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و تلاش می‌کنیم این مسیر را به خوبی طی کنیم.
این نشست با حضور سروری معاون سیاسی اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات و سلطانی معاون برنامه ریزی و توسعه و رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات فرمانداری تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار