برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک

قرچک(پانا)-مشکلات فضای آموزشی و کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 1400بررسی شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک دومین جلسه شورای آموزش و پرورش این ثقلین اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک تشکیل شد.

در این جلسه،داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک و دبیر جلسه شورای آموزش و پرورش مواردی از جمله، قانون تنظیم مقررات مالی اداری و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش، طرح مشکلات فضاهای آموزشی و کمبود نیروی انسانی همچنین تغییر کاربری اراضی دولتی با کاربری آموزشی و اداری را مطرح کرد.

او در ادامه افزود: مشکلات آموزش و پرورش شهرستان قرچک در کمبود فضاهای آموزشی از جمله بزرگترین مشکلات به حساب می‌آید که برای این موضوع با چالش‌ها و دغدغه‌های متفاوتی روبرو هستیم و باید به کمک دستگاه‌های مربوطه تصمیمات مربوطه با سرعت بیشتری اخذ شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: فضاهای آموزشی با تراکم دانش‌آموزیبالا برخی از مناطق مانند پوئینک، باقرآباد و میرزایی با تراکم دانش‌آموزی حدود ۴۵ نفراست که این موضوع بسیار نگران کننده برای سال تحصیلی پیش رو خواهد بود.

او گفت: کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش به خصوص با بازنشسته شدن ۲۵۰ نفر از همکاران فرهنگی، همچنین نقل و انتقالات و حذف معلم تمام وقت به کمبود نیروی انسانی ما دامن خواهد زد که در این موضوع باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

در ادامه این جلسه فرماندار ، امام جمعه، شهردار و بخشدار شهرستان قرچک نکاتی را در رابطه با موضوعات مختلف مطرح و به گفت و گو پرداختند و دومین جلسه شورای آموزش و پرورش با مصوباتی در حوزه‌های مختلف نیز همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار