رئیس سازمان صمت البرز اعلام کرد ؛

رتبه نخست استان البرز در ارائه تسهیلات رونق تولید

کرج (پانا)- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از کسب رتبه نخست استان البرز در ارائه تسهیلات رونق تولید در سال 99 با مبلغی بیش از 23 هزار میلیارد ریال خبر داد.<br>

کد مطلب: ۱۱۸۷۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رتبه نخست استان البرز در ارائه تسهیلات رونق تولید

رامین ربیعی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت البرز ضمن اعلام این خبر افزود: در سال 99 به فضل خدا توانستیم برای سومین سال پیاپی، رتبه نخست کشور را در ارائه تسهیلات رونق تولید بدست آوریم.
وی درباره کم و کیف این موضوع تصریح کرد: در سال 99 به تعداد 339 واحد تولیدی مبلغ 23 هزار و 876 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید اعطاء شد که این امر باعث رشد اشتغال و پویایی تولید در استان البرز شد.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز ادامه داد: در بخش تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز استان البرز موفق شد با اعطاء 396 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی رتبه سوم کشور را بدست آورد.
بنا به گفته این مقام مسئول در سال 99 استان البرز موفق شد در تسهیلات تبصره 18 نیز با ارائه تسهیلات به 68 واحد تولیدی به مبلغ پنج هزار و 383 ریال رتبه دوم کشور را در این زمینه به خود اختصاص دهد.
ربیعی در پاسخ به این سئوال که نحوه درخواست تسهیلات از سازمان صمت به چه نحوی است بیان کرد: تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و اصناف تولیدی می توانند از طریق سایت https://www.behinyab.ir ثبت نام نموده تا درخواست آنها پس از ثبت در روند اداری قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار