قدردانی آموزش و پرورش البرز از شهرداری و خیران مدرسه ساز

۳۱۶۰ متر زمین به آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج برای ساخت مدرسه اهداء شد

کرج (پانا)- در دیدار مراد مالمیر مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج و مهدی ناصری مقبل شهردار کما‌لشهر ۳۱۶۰ متر زمین برای احداث مدرسه به آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج اهدا شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
۳۱۶۰ متر زمین به آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج برای ساخت مدرسه اهداء شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در این دیدار با قدردانی از همکاری صمیمانه و تعامل سازنده شهرداری کرج با آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج گفت : آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج با دارا بودن بیش‌ از ۱۲۵ هزار دانش‌آموز یکی از متراکم‌ترین نواحی کشور است و احداث مدرسه و کلاس‌های درس برای افزایش کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس یک ضرورت انکار ناپذیر است و همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها را طلب می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال‌ حاضر ۱۴ پروژه برای احداث مدارس در ناحیه ۴ کرج کلنگ‌زنی شده‌است خاطرنشان کرد: این ۱۴ پروژه با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در حال اجرا است و همکاری شهرداری در اهداء زمین و فضاهای آموزشی این روند را سرعت می بخشد.

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه اهداء ۳۱۶۰ متر زمین به آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج امضا شد و محل دقیق و کف و بر آن از روی نقشه در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج ابراز امیدواری کرد با همکاری شهرداری در اهداء زمین فضاهای آموزشی و همراهی صمیمانه خیرین مدرسه‌ساز با آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج ، معضل چندین‌ساله تراکم بالای دانش‌آموزی حل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار