به مناسبت ۱۵ رمضان ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز تکریم خیّرین؛

خیرین مدرسه‌ساز؛ آیینه تمام نمای احسان و نوع‌دوستی هستند

تهران (پانا) - ۱۵ رمضان ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز تکریم خیّرین است، خیّرین مدرسه زنجیره‌ای از حضور خیّرین در حوزه‌های مختلف هستند که در راستای افزایش آگاهی و دانش فرزندان این مرز و بوم گام بر می دارند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه‌ساز؛ آیینه تمام نمای احسان و نوع‌دوستی هستند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، جامعه خیّرین مدرسه‌ساز به‌عنوان بزرگ‌ترین نهاد مردمی کشور و با سرمایه بیش از 22 سال فعالیت نیکوکارانه توانسته است اعتماد خیراندیشان و مردم را جلب کند. در بیش از بیست‌وسه سال عمر جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، تاکنون ۱۳۰هزار کلاس توسط خیّرین و یا با مشارکت دولت و خیّرین ساخته‌شده که این تعداد کلاس درس و مدرسه 30درصد تمام مدارس کشور را شامل می‌شود و در ۴سال گذشته، سهم خیّرین در ساخت مدارس ۵۰درصد بوده است.

در همین راستا، مهراله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی مدارس در پیامی به مناسبت این روز؛ «خیرین مدرسه‌ساز را آیینه تمام نمای احسان و نوع‌دوستی نامید که با دقت نظر و هوشمندی، اندیشه ساختن آینده این سرزمین را دارند. جهادگرانی دریا دل و بلندنظر که با بخشش داشته‌های خود، چراغ علم‌آموزی را در جای‌جای کشور عزیزمان روشن نگاه می‌دارند.»

وی در ادامه گفت: «آنچه خیّرین برای ما به ارمغان آوردند، بسیار ارزنده و گسترده است، خیّرین مدرسه‌ساز بیست‌وسه سال پیش نهالی را کاشتند که امروز به درختی پرثمر و تناور تبدیل‌شده و علاوه بر توسعه عدالت آموزشی به‌ویژه در مناطق محروم کشور، اثرات فرهنگ نیک مدرسه‌سازی همچون امواجی گسترش‌یافته و موجب بسط و اشاعه نیکوکاری و خیراندیشی در جامعه شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار