درشهرستان اسلامشهر:

برگزاری نخستین جلسه ستاد کنگره سرداران و دوازده هزار شهید استان تهران

اسلامشهر (پانا) - نخستین جلسه ستاد کنگره سرداران و دوازده هزار شهید استان تهران به ریاست فرماندار اسلامشهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین جلسه ستاد کنگره سرداران و دوازده هزار شهید استان تهران

در این جلسه مسعود مرسلپور،فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: باید اعضای ستاد تلاش کنند تا شهدای شاخص شهرستان در این کنگره به خوبی در سطح استان تهران معرفی شوند.

او با بیان اینکه سرداران و شهدای شاخص بسیاری از شهرستان اسلامشهر در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم آل ا... رشادت آفرینی و ایثارگری داشتند، افزود: کنگره سرداران و دوازده هزار شهید استان تهران فرصت مناسبی است تا این شهدای سرافراز را بیش از پیش به مردم اسلامشهر و سایر شهرستان‌های استان تهران معرفی کنیم.

مرسلپور ادامه داد: شهدا مردان بی ادعایی بودند که در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور یافته و مردانه ایستادند تا یک وجب از خاک این کشور به تصرف دشمن بعثی در نیاید. در فتنه داعش نیز این شهدای مدافع حرم بودند که با فرماندهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی چشم جهانیان را خیره کردند و کشورهای منطقه را از شرارت‌های این گروه تروریستی رهایی بخشیدند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در حوزه پاسداشت نام و یاد شهدا در شهرستان اقدامات موثری انجام شده گفت: کار کردن برای شهدا به ویژه در زمینه برگزاری کنگره سرداران و دوازده هزار شهید استان تهران نباید به عنوان یک وظیفه اداری برای اعضای ستاد تلقی شود، بلکه همه ما باید دلی و عاشقانه هر آنچه در توان داریم به کار گیریم.

خبرنگاردانش‌آموز:رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار