به منظور جلوگیری از انتقال بیماری کرونا

513 حوزه امتحانی برای برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 2 برابری حوزه های امتحانات نهایی در کهگیلویه و بویراحمد به منظور جلوگیری از انتقال بیماری کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
513 حوزه امتحانی برای برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است

هادی زارع پور اظهار کرد: 407 حوزه امتحانی برای برگزاری حضوری آزمون های نهایی دانش آموزان پایه نهم این استان پیش بینی شده است.

وی افزود: 106 حوزه امتحانی نیز برای برگزاری حضوری آزمون های نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.

زارع پور بیان کرد: نکته مهم آن است که حتی برای تعداد 10 دانش آموز در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد نیز حوزه امتحانی پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: علاوه بر افزایش 2 برابری حوزه های امتحانی در کهگیلویه و بویراحمد تعداد عوامل اجرایی مستقر در این حوزه ها نیز کاهش یافته است.

زارع پور بیان کرد: هدف از این اقدام کاهش تراکم دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی در حوزه های امتحانی کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از انتقال بیماری کرونا خواهد بود.

وی گفت: موضوع کلیدی در زمینه برگزاری حضوری آزمون های نهایی دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد تضمین سلامت دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی است.

زارع پور بیان کرد: بر همین اساس تمهیدات لازم اندیشیده شده که برخی از مهمترین آنها شامل لزوم رعایت فاصله فیزیکی حداقل 2 متر بین دانش آموزان در جلسه امتحان و ضرورت استفاده از ماسک از سوی دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی است.

وی افزود: به رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و مسئولان حوزه های امتحانی کهگیلویه و بویراحمد تأکید شده که برای جلوگیری از انتقال بیماری کرونا هیچگونه تجمعی از سوی دانش آموزان و اولیای آنها در محوطه یا جلوی مدارس و جلوی حوزه های امتحانی این استان انجام نشود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: نکته مورد تأکید دیگر لزوم تهویه هوا در حوزه های امتحانی کهگیلویه و بویراحمد و ضرورت باز بودن پنجره ها برای جریان داشتن هوا در این حوزه ها هنگام برگزاری آزمون ها است.

زارع پور عنوان کرد: هنگام برگزاری آزمون های نهایی دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد از حوزه های امتحانی در زمینه رعایت نکات بهداشتی سرکشی خواهد شد.

وی گفت: کار ضدعفونی حوزه های امتحانی کهگیلویه و بویراحمد نیز قبل و پس از برگزاری این آزمون ها به طور مستمر انجام می شود.

زارع پور بیان کرد: یک مراقب بهداشت در هر حوزه امتحانی کهگیلویه و بویراحمد هنگام برگزاری این آزمون ها مستقر شده و بر نحوه رعایت نکات بهداشتی نظارت جدی دارد.

وی افزود: تمامی مواردی که هنگام برگزاری آزمون ها در کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از انتقال بیماری کرونا باید در حوزه های امتحانی این استان رعایت شود به رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و مسئولان حوزه های امتحانی استان ابلاغ و به طور کامل توجیه شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار