مدیر آموزش و پرورش ملارد:

امتحانات نهایی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد

ملارد(پانا)- رؤسا و عوامل اجرایی حوزه‌های امتحانی از همکاران فرهنگی با تجربه انتخاب شده‌اند و تلاش می‌کنند تا شرایط مطلوبی برای دانش آموزان فراهم باشد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات  نهایی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد

هم‌زمان با آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم، غلامرضا بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به همراه طیب رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی برگزاری امتحانات قرار گرفتند.
در حاشیه این بازدید رضایی‌فر در خصوص برگزاری آزمون‌های پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری اذعان داشت: امتحانات نهایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری و کارشناسی شده در ۱۲ آموزشگاه در شهرستان ملارد به صورت ۲۳ حوزه نوبت در حال برگزاری است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد افزود: در هر حوزه امتحانی یک نفر مراقب بهداشت و سلامت مستقر بوده و بعد از هر آزمون، حوزه امتحانی ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.
او با اشاره به اینکه فاصله صندلی‌ها از هم 2 متر و ورود به سالن‌های امتحان با ماسک و رعایت فاصله امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: به صورت مستمر از حوزه‌های آزمون بازدید می‌شود و برای دانش آموزان با شرایط خاص نیز اتاق‌های ایزوله در نظر گرفته شده است.
این مقام مسئول به اولیا دانش‌آموزان این اطمینان را داد که آزمون ها با حساسیت و نظارت دقیق برگزار می‌شود و افزود: روساء و عوامل اجرایی حوزه‌های امتحانی از همکاران فرهنگی با تجربه انتخاب شده‌اند و تلاش می‌کنند تا شرایط مطلوبی برای دانش‌آموزان فراهم باشد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار