معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد:

اجرای طرح نماد نیازمند یاری نهاد‌های مختلف است

ملارد(پانا)- اجرای طرح نماد به آماده‌سازی زیرساخت‌ها و همکاری ارگان‌های شهرستان ملاردنیاز دارد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح نماد نیازمند یاری  نهاد‌های مختلف است

اولین نشست کارشناسی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ملارد و ادارات بهزیستی، بهداشت و درمان، دادگستری، نیروی انتظامی، کار و رفاه اجتماعی، فرمانداری، هلال احمر و کمیته امداد با حضور نمایندگان آنها، در سالن شورای آموزش و پرورش در راستای اجرای طرح نماد برگزار شد.

در این برنامه، رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد طی سخنانی در مورد طرح نماد اظهارکرد: طرح نماد در ابتدای سال جهت آمادگی ذهنی مدیران، مشاوران و اولیای دانش‌آموزان بصورت بخشنامه ارسال شده و با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی مدارس، ادامه این فعالیت در بستر شبکه شاد و از طریق برگزاری وبینارهای آموزشی انجام شد.

او در ادامه گفت: امیدواریم با راهنمایی‌ها و مداخله‌‌های موثر و به موقع بتوانیم در راستای کمک به نجات دانش‌آموزان در شرایط سخت، گامی رو به جلو برداریم.

اکرم شهریاری، کارشناس پیشگیری و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ملارد نیز در ادامه نشست، ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون طرح نماد، افزود: با ثبت فعالیت‌های انجام شده هر ارگان در مورد مشکل دانش‌آموزان در سامانه نماد و ارجاع به موقع و درست آنها به واحد مربوطه، می‌توان از نامه‌نگاری بیهوده صرف نظر کرد.

او تصریح کرد: امسال با همت معاونت پرورشی و کارشناسی پیشگیری و تلاش مشاوران این منطقه، ۳۲ وبینار آموزشی در فضای مجازی برگزار شد که خوشبختانه بازخورد بسیار خوبی داشت.

در این نشست، نمایندگان هر ارگان در مورد مراحل مختلف اجرای طرح و حل مشکلات دانش‌آموزان در رفتارهای پرخطر، در سخنانی از همکاری و مساعدت به واحد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی صحبت کرده و در مورد راه‌حل مشکلات و نحوه ارجاع دانش‌آموزان به مراکز مختلف توضیحاتی ارائه دادند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار