مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه:

باید دانش آموزان را به سمت مهارت آموزی هدایت کنیم

تربت حیدریه (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه در نشست مدیران متوسطه اول شهرستان گفت از تصمیم های مهم و سرنوشت‌ساز دانش آموزان پایه نهم، انتخاب رشته تحصیلی شان است که انتخاب درست در این مرحله نیازمند همراهی مشاوران، والدین و معلمان است.

کد مطلب: ۱۱۸۵۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
باید دانش آموزان را به سمت مهارت آموزی هدایت کنیم

محمدرضا قرائی در این جلسه گفت: در انتخاب رشته علاقه، استعداد و توانایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بنابراین والدین و معلمان نباید خارج از علاقه و توانایی دانش آموز را وادار به انتخاب رشته ای بکنند. از تصمیم های مهم و سرنوشت‌ساز دانش آموزان پایه نهم، انتخاب رشته تحصیلی شان است که انتخاب درست در این مرحله نیازمند همراهی مشاورین، والدین و معلمین است.

وی گفت:آنچه که مهم است مهارت آموزی و آموزش کاربردی دروس است، بنابراین باید فارغ‌التحصیلان آموزش و پرورش مهارت لازم برای مشغول به کار شدن در بازار کار را داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه بیان کرد: اکثر هنرجویان هنرستان ها بعد از فارغ‌التحصیلی به راحتی می‌توانند مشغول به کار شوند و در آمدزایی کنند.

قرائی همچنین با اشاره به در پیش بودن امتحانات دانش آموزان از معلمین خواست تا در ارزشیابی دانش آموزان دقت کافی را داشته باشند و ارزشیابی استاندارد و بدون سخت گیری های غیر معمول را اعمال نمایند، چراکه هدف از ارزشیابی ارتقاء آموزش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار