فرماندار اسلامشهر:

فعالان رسانه‌ای از هتک حرمت نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری خودداری کنند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر هشدار داد هر فردی که بر اساس قانون انتخابات ریاست جمهوری مراحل تأیید صلاحیت خود را طی کند، می‌بایست برای همه مورد احترام و تکریم باشد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالان رسانه‌ای از هتک حرمت نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری خودداری کنند

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: متأسفانه بعضی از صفحات و سایت‌های خبری شهرستان پس از ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری اقدام به هتک حرمت و تخریب این نامزدها می‌کنند که اکثر این نامزدها از شخصیت‌های تراز اول مملکت به شمار می‌روند که مدت‌های مدیدی را در سمت‌های عالی مدیریتی حضور داشتند.

او با بیان اینکه در شرایط حساس فعلی همه باید ضمن رعایت اخلاق اسلامی، پیروی از منویات حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در اجرا و عمل ملاک عمل قرار دهند، افزود: انتظار داریم از هرگونه هتک حرمت مقامات مملکتی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری از جناح‌های مختلف سیاسی خودداری شود.

فرماندار اسلامشهر خاطرنشان کرد: بدیهی است هر فردی که بر اساس قانون انتخابات ریاست جمهوری مراحل تایید صلاحیت خود را طی کند، می‌بایست برای همه مورد احترام و تکریم باشد و با آغاز زمان رسمی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دوستداران نامزدها می‌توانند بر اساس قوانین و دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد انتخابات کشور و استان تهران به دفاع از نامزدهای مورد حمایت خود بپردازند.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار