فرماندار اسلامشهر:

روند کاهشی پرونده‌های ورودی به دادگستری اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر با اشاره به کاهش ۶۰۰ پرونده ورودی دادگستری اسلامشهر در سال ۹۹ نسبت به سال ٩٨ گفت: بی تردید این حجم از کاهش پرونده‌های دادگستری در سایه وحدت و همدلی در شهرستان رخ داده است.

کد مطلب: ۱۱۸۶۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
روند کاهشی پرونده‌های ورودی به دادگستری اسلامشهر

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر با بیان مطلب اظهار کرد: در سال ۹۹ که بنا به دلایل مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا و تداوم تحریم‌های ظالمانه، در اکثر شهرهای کشور شاهد افزایش پرونده‌های ورودی در دادگستری‌ها بودیم که در اسلامشهر این روند کاهشی بوده است.

او تصریح کرد: در جلسات شورای تأمین شهرستان مباحث فراوانی در خصوص اجرای برنامه‌های مختلف جهت کاهش وقوع جرم در جامعه مطرح می‌شودکه بی تردید در کاهش ورودی پرونده‌های دادگستری اسلامشهر تاثیرگذار بوده و امیدواریم این روند مثبت در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.

فرماندار اسلامشهر از تلاش‌های مستمر رئیس دادگستری، دادستان، قضات و کارکنان اداری و همچنین اقدامات موثر نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی اسلامشهر که در راستای اجرای مصوبات شورای تأمین و ارتقاء مولفه‌های امنیتی تأثیر بسزایی را داشته، تقدیر بعمل آورد.

مرسلپور افزود: اقدامات موثر اداری بخش‌های مختلف اجرایی برای انجام وظایف محوله، اجرا و پیشگیری شکایت مدیران ادارات از اصحاب رسانه و همچنین شکایت مدیران از یکدیگر، ممانعت از اقامه دعوا و شکایت دستگاه‌های اجرایی از مراکز تولیدی، صنعتی و خدماتی، ابتکار عمل موثر رئیس دادگستری در رفع برخی اختلافات با شیوه‌های اداری با همکاری فرمانداری و از همه مهمتر پایبندی مردم فرهنگ مدار شهرستان این توفیق مهم را حاصل کرده است.

خبرنگاردانش‌آموز: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار