برگزاری جلسه شورای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانات نهایی

بجنورد(پانا) -جلسه هماهنگی اجرای دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس در حوزه های امتحانی پایه های نهم و دوازدهم با حضور معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۱۸۵۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانات نهایی

خطیب زاده معاون تربیت بدنی و سلامت ضمن خیر مقدم از تعامل دانشگاه علوم پزشکی استان در جهت اجرای برنامه ها و طرح های اموزش و پرورش قدردانی نموده و ابراز داشتند با بررسی و تحلیل نحوه برگزاری امتحانات در سال گدشته و احصا مشکلات و چالش های موجود می توانیم نقاط قابل بهبود را پوشش داده و بهبود ببخشیم .

سیدی معاون اموزش متوسطه نیز ضمن ارایه گزارش از آمار دانش اموزان و حوزه های امتحانی از بکار گیری تمامی امکانات در جهت تسهیل حضور دانش امو ان در حوزه ای امتحانی خبر داده وابراز داشتند دانش اموزان عزیز در نزدیک ترین فاصله از محل سکونت خود امکان حضور در امتحانات خود را قرار داشته و والدین دانش اموزان دغدغه ای در این زمینه ندارند.

سیدی رییس اداره سنجش نیز گزارش جامعی از روند فعالیت های انجام شده جهت برگزاری امتحانات ارائه داده و از هماهنگی های لازم ستاد امتحانات شهرستان ها با مراکز بهداشتی در جهت کنترل و نظارت در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین آموزش والدین و عوامل اجرایی در این زمینه خبر دادند.

دکتر پور آدینه مدیر گروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی نیز خواستار پایش حوزه های امتحانی قبل از برگزاری امتحانات و جلوگیری از تجمع دانش اموزان و والدین در زمان برگزاری امتحانات گردید و ابراز داشت با تکمیل فرم های خود اظهاری توسط دانش اموزان کنترل و‌مراقبت در برابر بیماری کرونا ویروس مطلوبتر آسانتر خواهد بود.

جلال زاده رئیس اداره سلامت و تندرستی تشکیل تیم های نظارتی مشترک با دانشگاه علوم‌پزشکی در سطح استان و شهرستان ها جهت پایش حوزه ها و مدارس برگزار کننده آزمون حضوری در فبل و حین برگزاری امتحانات و تخصیص اتاق قرنطینه جهت دانش اموزان دارای علائم مشکوک در هر حوزه امتحانی را از مهمترین مصوبات جلسه عنوان نمودند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار