آغاز فرآیند برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم در استان کرمانشاه

کرمانشاه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در راستای بررسی فرآیند برگزاری امتحانات نهایی از حوزه‌های برگزاری آزمون نوبت دوم شهر کرمانشاه بازدید به‌عمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فرآیند برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم در استان کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور در حوزه‌ امتحانات نهایی هنرستان تلاش آموزش و پرورش ناحیه1 کرمانشاه از نزدیک وضعیت برگزاری آزمون‌ها و نیز رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید که رییس آموزش و پرورش ناحیه1، رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی و جمعی از مسؤولان آموزش و پرورش حضور داشتند، مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه دست اندرکاران حوزه های برگزاری آزمون، گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود و عوامل اجرایی مدارس بر اساس شیوه‌نامه‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش بر این فرآیند نظارت کامل دارند.

وی در این برنامه، ضمن بازدید از حوزه های آزمون و نظارت بر نحوه چینش صندلی‌ها، فاصله گذاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از افزایش تعداد حوزه های آزمون و عوامل و دست اندرکار و مراقبین و هم چنین اختصاص یک نفر مراقب سلامت به هر یک از حوزه های اجرا خبر داد و گفت: امتحانات بر اساس دستورالعمل های اجرایی و بهداشتی برگزار و سلامت دانش آموزان در اولویت قرار دارد.

یزدان‌پناه در خصوص زمان برگزاری امتحانات اظهار کرد: فرآیند امتحانات دانش‌آموزان پایه دوازدهم از 27 اردیبهشت ماه تا 22 خرداد 1400 همزمان با سراسر کشور در سطح استان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار