خنیفر: روابط عمومی، هنر برقراری ارتباط در راستای اطلاع رسانی به مخاطب است

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان، در پیامی، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران، مسئولان و کارمندان این عرصه به ویژه فعالان نظام تعلیم و تربیت کشور تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۵۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
خنیفر: روابط عمومی، هنر برقراری ارتباط در راستای اطلاع رسانی به مخاطب است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللّه ِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ (آیه ٢٠٠ سوره آل عمران)

به نام خداوند بخشنده مهربان

ای اهل ایمان، (در کار دین) صبور باشید و یک دیگر را به صبر و مقاومت سفارش کنید و مهیّا و مراقب کار دشمن بوده و خداترس باشید، باشد که پیروز و رستگار گردید.

٢٧ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، روز سپاس و تقدیر از نقش آفرینان در عرصه هنر هشتم، فرصتی مغتنم برای پاسداشت و تکریم از فرهیختگان و فعالان عرصه خطیر اطلاع رسانی است.

در جهان امروز، روابط عمومی به عنوان عنصری قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان، نقش ویژه و اثرگذار برای ایجاد ارتباط و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفا می کند. نقش روابط عمومی و حیطه و تأثیر فعالیت آن در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی در سطح خرد و کلان بر هیچ کس پوشیده نیست. بنابراین همه فعالان جامعه در بخش های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، جویای روابط عمومی هایی هستند که آن ها را در طراحی روش های معقول و تعیین خط مشی های مرتبط با آینده، یاری دهند.

روابط عمومی، هنر برقراری ارتباط در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطب و همچنین زمینه سازی برای دریافت انتظارات و خواسته های مخاطب برای حرکت در مسیر آن است.

آشنایی با روش های نوین اطلاعات و ارتباطات نیز در عصر حاضر افق جدیدی را برای توسعه، آگاهی، تحلیل و مطالعات افکار عمومی، شناخت مسائل و مشکلات موجود و ترسیم دورنمای آینده، امکان شناسایی و ارزیابی دقیق به منظور برنامه ریزی علمی برای توسعه فعالیت ها و برنامه های روابط عمومی می طلبد.

هنر روابط عمومی در تشخیص امکانات و شرایط محیط بیرونی و پیوند این امور با امکانات درون سازمانی، تسهیل اجرای فرامین درون سازمانی و در نهایت ارتباط سازمان با بیرون، قابل تقدیر است.

لذا، بر خود واجب می دانم به یمن فرارسیدن این روز، فرصت را شایسته دانسته، با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به همه فعالان این عرصه به ویژه همکاران عزیزم در روابط عمومی ستاد، مدیریت های استانی و پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور، تبریک و تهنیت عرض نمایم. امید است در اعتلای نقش و جایگاه ارتباطات و اطلاع رسانی بیش از پیش سربلند و پیروز باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار