رمضانی: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها تهیه کتاب مناسب برای دانش‌آموزان است

شهرری(پانا) -مدیر کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از استقبال قابل توجه فرهنگیان در جشنواره معلمان مولف خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها تهیه کتاب مناسب برای دانش‌آموزان است

علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل و کارهای مهم اداره کل فرهنگی و هنری فضای پرورشی این است، که بتوان کتابی مناسب را در اختیار دانش‌آموزان قرار داد و باتوجه به این موضوع جشنواره معلمان مولف با استقبال بسیار خوب، همکاران و فرهنگیان روبه رو شده است.

او ادامه داد: مهم‌ترین مسئله این است که کتاب‌ها در حوزه فعالیت‌های اداره کل باشند و باتوجه به این موضوع کتاب‌های مورد تایید انتخاب و از نویسندگان و مولفان آن تقدیر خواهد شد؛ و کارهای برتر در سه حوزه کتابخانه مدارس،جشنواره دانایی و توانایی و پنجاه هزار نمایشگاه و واحد آموزشی که در اختیار ما است استفاده خواهد شد و ما از کتاب‌های مورد تایید داوران حمایت خواهیم کرد. آموزش و پرورش دارای سرمایه عظیم و بزرگی است که می‌شود آن را با ظرفیت فرهنگیان برای دانش‌آموزان به واسطه کتاب‌های مفید و خوب برطرف کرد.

رمضانی با اشاره به اینکه سطح کیفیت کتاب‌ها در درجه بالایی قرار دارد، افزود: با توجه به اینکه این جشنواره اولین مرتبه است که برگزار می‌شود اما با استقبال تعداد زیادی از فرهنگیان روبه رو شده است و دبیران و داوران جشنواره از کیفیت عملکرد و تالیف کتاب‌ها بسیار خرسند بوده‌اند و اگر ما بتوانیم این کار را ادامه دهیم و معلمان را به آگاهی برسانیم سال‌های بعد می‌توانیم شاهد آثار با کیفیت‌تری در این زمینه باشیم.

او گفت: ما از مدیران می‌خواهیم معلمان را از این موضوع آگاه کنند و اگر معلمین بدانند که از آثارشان حمایت ‌می‌شود شاهد آثار والاتری خواهیم بود زیرا معلمان با سرمایه اندک آثار بزرگی را برجا خواهند گذاشت و این موضوع بسیار مهم است زیرا کتاب و کتابخوانی علاوه بر حوزه فرهنگی و تربیتی درحوزه اقتصادی نیز تأثیربسیار زیادی دارد.

مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: معلمان نسبت به دانش‌آموزان فضای شناخت بیشتری را در اختیار دارند و ما در این راستا از معلمین برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش حمایت خواهیم کرد.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار