مراحل پایانی ساخت کلینیک درمانی سگ‌های بدون صاحب آرادکوه

تهران (پانا) - مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از آماده‌سازی درمانگاه تخصصی سگ‌های بدون صاحب در نقاهتگاه آرادکوه خبر داد و گفت روزانه ۱۵ سگ در این درمانگاه عقیم می‌شود که با آغاز به کار درمانگاه تخصصی، تعداد این اعمال جراحی بیشتر می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۵۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مراحل پایانی ساخت کلینیک درمانی سگ‌های بدون صاحب آرادکوه

به گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان ادامه داد: نقاهتگاه سگ‌های بدون صاحب آرادکوه با ظرفیت نگهداری ۴ هزار سگ دارای یک کانکس برای انجام امور درمانی و دامپزشکی است که اکنون در حال آماده‌سازی ساختمانی با وسعت ۱۲۰ متر مربع برای راه اندازی کلینیک دامپزشکی هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: این کلینیک دامپزشکی مجهز به سه اتاق برای انجام عمل جراحی، ریکاوری و سایر خدمات درمانی عقیم سازی است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره کادر درمان در این نقاهتگاه بیان کرد: در حال حاضر سه دامپزشک و سه تکنسین برای امور درمانی در کلینیک تخصصی آرادکوه فعالیت دارند اما مایل به جذب دامپزشکان داوطلب برای افزایش خدمات هستیم و علاقمندان می‌توانند برای این امر اعلام آمادگی کنند.

مفاخریان با بیان اینکه روزانه حدود ۳۰ سگ زنده‌گیری و به نقاهتگاه آرادکوه منتقل می‌شوند، گفت: تقریبا نیمی از سگ‌ها، جَرَبی یا مبتلا به بیماری‌های دیگر هستند که دلیل آن رفتار نادرست شهروندان است بنابراین توصیه می‌شوند که در صورت تمایل به غذادهی، غذای مناسب و در مکان مناسب به این کار اقدام کنند و به هیچ وجه مانده غذای چرب را به حیوانات ندهند.

وی درباره ارتقای کیفیت خدمت رسانی با بهبود فضای نقاهتگاه آرادکوه تصریح کرد: سایت مربوط به سگ‌های نر نیز بهسازی و ۲۱ قفس مسقف برای بهبود شرایط در فصل گرم و سرد تعبیه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار