رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز عنوان کرد:

رشد 37 درصدی صدور پروانه های کسب در البرز

کرج (پانا)- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت هم اینک 83 هزار و 97 واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

کد مطلب: ۱۱۸۴۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رشد 37 درصدی صدور پروانه های کسب در البرز

وی با اعلام این خبر افزود: آمارهای ما نشان می دهد تعداد پروانه های کسب صادرشده فروردین سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 37 درصدی به عدد 325 فقره رسیده است. همچنین تعداد اشتغال صنفی استان نیز در همین بازه زمانی با 196 درصد رشد به عدد یک هزار و 183 نفر رسید.

رامین ربیعی ضمن اشاره به وجود 901 کارت بازرگانی معتبر در استان تصریح کرد: در فروردین 1400 نسبت به فروردین 99 تعداد 21 کارت بازرگانی صادر یا تمدید شده است که در سال گذشته این عدد 13 مورد بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز خاطرنشان کرد: در فروردین سال جاری 15 نفر به بانکهای عامل جهت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی معرفی شدند که در مدت مشابه سال قبل این عدد صفر بود همچنین در فروردین امسال برای 12 نفر کارت قالیبافی صادر شد که این عدد در سال گذشته صفر نفر بوده است.

رئیس سازمان صمت البرز ادامه داد: تمدید کارت های قالیبافی در فروردین 99 به تعداد 21 نفر بوده است که در مدت مشابه سال جاری به عدد 25 نفر رسید همچنین صدور و تمدید جواز تاسیس یا پروانه تولید فرش دستباف نیز در فروردین سال 99 صفر بود که در مدت مشابه سال جاری به 4 مورد رسیده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: 83 هزار و 97 واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان البرز مشغول به فعالیت هستند و میزان اشتغال استان در حوزه تجارت 207 هزار و 838 نفر است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید البرز در خاتمه اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری این سازمان از همان روزهای نخست سال جدید تمام تلاش خود را معطوف به تحقق این شعار کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار