جلسه کمک های مومنانه آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریزدر امامزاده ابراهیم برگزار شد

تبریز( پانا )- اولین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه آموزش و پرورش ناحیه پنج تبریز در سال ۱۴۰۰ با همت فرهنگیان و مسئولین بسیج فرهنگیان و دانش‌‌آموزی ناحیه به صورت متمرکز و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه امامزاده سید ابراهیم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمک های مومنانه آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریزدر امامزاده ابراهیم برگزار شد

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی نیز در ادامه این جلسه گفت: مجموعه تلاشگر ناحیه ۵ با درایت و برنامه ریزی دقیق دکتر پاشایی، هم قدم با مدیریت در مسیر آموزش فعالیت می‌کند و قطعا تمامی این موفقیت ها نشان از تلاش و همکاری همه مجموعه است.
وی افزود: کمک های مومنانه در این یک سال نشان از این بود که مردم علاوه بر اعتقاد دینی به یکی از رهنمود های مقام معظم رهبری نیز عمل کردند و نگذاشتند کلام ایشان در زمینه انفاق بی ثمر بماند‌
وی همچنین گفت: ملت ما در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... پایه کار هستند، اگر حمایت های مردم نبود این مقدار کمک از توان دولت خارج بود، از شدت وسعت حتی نمی‌توان آمار دقیقی برای این مقدار کمک مومنانه ارائه داد اما با تمام وجود این کار مردم را تحسین می‌کنیم.
فقیه خاطر نشان کرد: این کمک ها در کمال تکریم و حفظ جایگاه به نیازمندان داده می‌شود و همچنین این کمک ها در امنیت کشور نیز تاثیر دارد و به قشرهای شغلی مختلف جامعه یاری می رساند از جمله تولید کننده و فروشنده این اقلام.
حجت الاسلام و المسلمین فقیه در پایان ادامه داد: خداوند را شاکریم که با وجود بیماری کرونا در حالی که برنامه ها تحت تاثیر قرار گرفتند و مردم آسیب دیدند اما همچنان در موضوع دستگیری از نیازمندان مردم کم نگذاشتند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ گزارش ۶ ماهه ای از فعالیت های این ناحیه ارائه داد و گفت: ۱۳۵ میلیون تومان بسته توسط همکاران ستادی و مدارس و ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کمک های نقدی توسط همکاران اداری و مدارس و ۱۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بسته های حمایتی توسط اداره و مدارس در ماه مبارک رمضان به خانواده های نیازمند توزیع شد و امروز نیز ۱۵۲ بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به خانواده های نیازمند اهدا خواهد شد.
وی افزود: ۱۲ تبلت دانش آموزی فقط در سال ۱۴۰۰ در اختیار دانش آموزانی که دسترسی به امکانات آموزشی نداشتند قرار گرفت و امروز نیز یک عدد تبلت به یکی از دانش آموزان عزیز داده خواهد شد.
علمدار به درخشش دانش آموزان این ناحیه در المپیادای علمی اشاره کرد و گفت: ۳۲ دانش آموز در رشته های پزشکی و در دانشگاه های دولتی کشور از این ناحیه پذیرفته شده و همچنین از این ناحیه ۶ معلم بعنوان معلم نمونه برگزیده شده اند..
وی در مورد کمک های خیرین مدرسه ساز افزود: به همت و یاری خیرین عزیز مدرسه ۱۲ کلاسه شهید مدنی افتتاح شده و کلنگ زنی مدرسه سردار سلیمانی به متراژ ۶۰۰۷ متر که یکی از مدارس فوق پیشرفته در غرب کشور به شمار می‌رود آغاز شده، کلنگ زنی مدرسه در روستا آق داش و کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه در روستای اسپیران توسط خانواده دکتر منادی شروع شده است و همچنین چندین زمین توسط خیرین اهدا شد که در حال حاضر این زمین ها به آموزش و پرورش اختصاص یافته اند و توسط خانواده شهید اسراری طبق وصیت پدر گرانقدرشان مدرسه پسرانه روستا آناخاتون کلنگ زنی می‌شود.
وی در پایان با قدردانی از زحمات مسئولین این ناحیه گفت: در ناحیه ۵ هر روز فعالیت ها متفاوت تر و با کیفیت تر ارائه می‌شود و تمامی اعضا مشغول ارائه هرچه بهتر خدمات هستند‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار