بیانیه مدیر سازمان دانش آموزی استان گیلان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

رشت (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی گیلان، سازمان دانش آموزی را تربیت کننده نسل آینده، مدیران لایق و کارآمد جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۱۸۴۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه مدیر سازمان دانش آموزی استان گیلان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

قربانزاده به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی بیانیه ای صادر کرد که متن بیانیه به شرح ذیل است:

مدیر سازمان دانش اموزی استان گیلان ضمن تبریک هفته معلم و تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی گفت: هدف از تشکیل سازمان دانش آموزی ارائه الگوی مناسب برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در دانش آموزان است.

این سازمان ثمره و سرمایه ارزشمند انقلاب اسلامی و بازوی توانمند نظام تعلیم و تربیت در مهارت‌آموزی و توانمندسازی دانش‌آموزان به منظور حضور موثر در فعالیت‌های اجتماعی بوده و بستر مناسبی برای اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش آموزان و مشارکت همه جانبه آنها در زمینه های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری است.

وی سازمان دانش‌آموزی را نهادی تربیت‌ محور و اجتماع ‌محور معرفی نمود و بیان کرد: سازمان دانش‌آموزی نهاد عمومی و وابسته به وزارت آموزش و پرورش است که در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۷۸ فعالیت‌های خود را آغاز نموده و در این سازمان هویت اصلی یک انسان منعطف، در فضای فکری جامعه امروزی ترسیم می‌شود. انسانی که صبر و نظم را می‌آموزد.

قربانزاده ضمن تشکر از همه مربیان، دانش آموزان و کارشناسان فعال در حوزه پیشتازان افزود: سازمان دانش‌آموزی می‌تواند در تحقق اهداف تربیتی بالاترین نقش را ایفا نماید.

برنامه « هر دانش آموز یک نقش اجتماعی» با رویکرد اساسی «دانش آموز باوری، دانش آموز یاوری و دانش آموز محوری» ضمن تقویت تربیت تمام ساحتی دانش آموزان، هویت اسلامی ایرانی انقلابی آنان را ارتقاء می دهد. این برنامه در قالب چندین محور عملیاتی منجر به جذب بیش از 66 هزار نفر عضو تشکیلاتی سازمان دانش آموزی در استان و همچنین توسعه شبکه خبرگزاری پانا و تقویت شبکه ارتباطی مجلس دانش آموزی و شورای دانش آموزی شده است.

در پایان، قربانزاده با تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی خاطرنشان کرد: « هرساله مراسم سالروز تاسیس سازمان با حضور گرم مربیان، دانش آموزان پیشتاز، اعضای مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا برگزار می گردید اما در سال گذشته و امسال به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این مراسم به صورت غیر حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار گردید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار