رئیس سازمان دانش‌آموزی گلستان:

سازمان دانش‌آموزی با هدف ارتقای روحیه نظم‌پذیری و تربیت اجتماعی دانش‌آموزان ایجاد شد

گلستان(پانا)-سازمان دانش‌آموزی  به مثابه بازویی توانمند برای معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش در زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان و کسب فضایل اخلاقی، مهارتی، اجتماعی و کمالات انسانی است.

کد مطلب: ۱۱۸۴۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی با هدف ارتقای روحیه نظم‌پذیری و تربیت اجتماعی دانش‌آموزان ایجاد شد

مریم سلطانی، مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان در خصوص سالگرد تاسیس سازمان دانش‌آموزی پیامی به شرح زیر صادر کرد.

ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی فرصت را مغتنم شمرده و با قدردانی از اقدامات و تلاش ها و مجاهدت های بی وقفه تمامی مربیان توانمند و ساعی، مدرسان و دانش آموزان عزیز عضو تشکلات پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس دانش آموزی، مجامع اعضا و مربیان و همه تلاشگران این عرصه که سرمایه بزرگ سازمان دانش آموزی هستند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و دست یکایک شما عزیزان را برای کمک به تعالی و پیشرفت می فشارم.

سازمان دانش آموزی، به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش‌آموزان و ایجاد زمینه مشارکت همه‌جانبه آنها در زمینه‌های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری، سازمانی عمومی و غیردولتی با عنوان سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران و با مقررات خاص تحت‌نظارت وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده و هدف آن تقویت تربیت اجتماعی و روحیه نظم و قانونگرایی، تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی، برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و خودباوری فرهنگی است که به کمک مربیان و مدرسان و دانش آموزان و وحدتی که بین این دو گروه وجود دارد، تحقق یافته است.

سازمان دانش آموزی ما در عرصه فعالیت هایی مانند؛ مانور زلزله، مهارت های اجتماعی، پایگاه تغذیه سالم، تولیدمحتوا و پوشاک مدارس جزء رتبه های برتر کشور و در جذب و سازماندهی پیشتازان،رتبه دوم کشوری را بدست آورده است.

سازمان استان به همت همکاران ستادی، روساء ادارات، مجامع مربیان و اعضا و حمایت های مدبرانه مدیرکل محترم،جزء 5 استان برتر کشور است که در برنامه ها و فعالیت های مختلف رتبه های اول تا چهارم کشور را به خود اختصاص داده است که این مهم برای مجموعه افتخار بزرگی محسوب می شود.

سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 21 اردیبهشت 78 با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران تشکیل و فعالیت رسمی خودرا تحت نظارت وزارت آموزش وپرورش در مدارس کشور آغاز کرد.

امیدواریم که بتوانیم همواره در مسیر آموزش وپرورش فرزندانی توانا و خلاق در تمامی عرصه ها موفق باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار