برگزاری مراسم سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا)- آیین بیست و دومین بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در شهرستان امیدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در شهرستان امیدیه

مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان امیدیه در مراسم سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی و تجلیل از معلمان نمونه بسیجی شهرستان گفت:سازمان دانش آموزی پایگاه همیشه فعال و حاضر در صحنه آموزش و پرورش است.

در راستای این مراسم احمدرضا کرایی ضمن تبریک به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی و همچنین قبولی طاعات و عبادات همه مدعوین به درگاه خدواند متعال گفت:باعث افتخار و سعادت است که امروز در مراسمی که مزین شده به نام معلم و تقدیر از معلمان حضور دارم، همچنین از حضور روسای اسبق اداره آموزش و پرورش، روحانیت معزز، بخشدار مرکزی و همچنین نماینده خیرین مدرسه ساز، شورای معاونین، دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم ، معلمان بسیجی و همکاران اداری و تشکر ویژه از خبرگزاری پانا به جهت انعکاس و پوشش به موقع اخبار تشکر و قدردانی کرد.

کرایی افزود: خداوند را شاکریم امسال هم این فرصت در اختیار ما گذاشته شده که بتوانیم هفته بزرگداشت معلم را با وجود ویروس کرونا برگزار کنیم.

اسد شریفی معاون پرورشی و فرهنگی ضمن خوشامدگویی و قبولی طاعات و عبادات همه مدعوین حاضر در جلسه اظهار کرد : تشکیلات دانش آموزی پیشتازان یکی از مناسب ترین راه ها برای تربیت نیروهای توانمند و پویا و خلاق است. سازمان دانش آموزی به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش آموزان و ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه آنها اقدام به جذب سازماندهی دانش آموزان مستعد و علاقمند در قالب گروه‌های تشکیلاتی پیشتازان نموده است و شعار سازمان دانش آموزی همفکری همدلی و همکاری است.

مسئول سازمان دانش آموزی نیز در ادامه با ارایه گزارشی از دوره های تشکیل شده در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹بیان کرد؛ که دوره ی پنج روزه برای آموزش مربیان پیشتاز جهت ارتقای سطح مهارت و اطلاعات مربیان سازمان دانش آموزی و همچنین دو دوره خبرنگاری جهت دانش آموزان پیشتاز دختر و پسر به صورت مجزا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش آمیدیه در پایان از تمام مربیان پرتلاش ، ساعی ، خوش ذوق و توانمند پیشتاز، رابط و اعضای خبرنگاران پانا دانش آموزی و پیشکسوتان سازمان که در این مسیر سخت و مهم و در راه تحقق اهداف تربیتی ، بالاترین نقش را در تعلیم و تربیت ایفا کردند تشکر و قدردانی و از معلمان نمونه بسیجی حاضر در جلسه هم تشکر ویژه به جا آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار