معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

26 و 27 اردیبهشت مرحله نهایی سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز به صورت برخط

تهران (پانا)‌- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری مرحله نهایی سی ونهمین دوره مسابقات استانی قرآن،عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
26 و 27 اردیبهشت مرحله نهایی سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز به صورت برخط

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید‌مجتبی هاشمی گفت: با توجه به زیست بوم جدید و مطابق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقات قرآن،عترت ونماز نیز همانند سایر فعالیت‌های آموزش و پرورش با جدیت دنبال شده و فقط شیوه برگزاری این فعالیت‌هابه مجازی تبدیل شده است.

او افزود: در این مرحله از مسابقات دانش‌آموزان راه یافته از مرحله قبل در رشته‌های حفظ ویژه، حفظ عمومی و مداحی دوره دوم متوسطه، قرائت تحقیق و ترتیل و فرهنگیان راه یافته در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ویژه به صورت ارتباط بر خط در فضای مجازی در 26 و27 اردیبهشت ماه سال جاری به رقابت می‌پردازند.

هاشمی بیان کرد: این مسابقات با هدف انس بیشتر با قرآن کریم و شناسایی نخبگان وفعالین مستعد در عرصه قرآن کریم و ایجاد بستر رشد آنان برگزار می‌شود..

شایان ذکر است دانش‌آموزان راه یافته در سایر رشته‌ها در دوره دوم متوسطه بعد از شرکت در دوره‌های توانمندسازی و با توجه به کسب نمره حدنصاب به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه می‌یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار