تمهید مقدمات برای در اولویت قرار گرفتن دانشجومعلمان برای واکسن کرونا

تهران (پانا) - رییس دانشگاه فرهنگیان خواستار در اولویت قرارگیری دانشجومعلمان، استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان برای دریافت واکسن کرونا شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تمهید مقدمات برای در اولویت قرار گرفتن دانشجومعلمان برای واکسن کرونا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان؛ حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش، قرارگیری دانشجومعلمان، استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان در اولویت تزریق واکسن کرونا را خواستار شد.

وی با اشاره به ضرورت زیست شبانه روزی و تاثیرگذاری آموزش های حضوری در نظام تربیت معلم و نیاز به بازگشایی پردیس ها و مراکز در گستره ملی، در نامه ای از وزیر آموزش و پرورش خواست تا با هماهنگی لازم با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیشنهاد در اولویت قرار گرفتن واکسیناسیون دانشجومعلمان، استادان و کارکنان مورد توجه قرار گیرد.

در همین راستا محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش نیز در نامه ای به دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آسیب های آموزش های غیر حضوری در عرصه تعلیم و تربیت و نظر به تمهید شرایط حضور حداقلی دانشجومعلمان و الزام به زیست شبانه روزی آنان، خواست تا دانشجو معلمان، استادان و کارکنان این دانشگاه در اولویت دریافت واکسن کووید 19 قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار