نقش آموزش و پرورش در استقلال کشور نقشی بی بدیل است

خواف(پانا)- همزمان با هفته معلم و با هدف تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان خواف آیین تکریم و پاسداشت مقام معلم، با حضور مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش آموزش و پرورش در استقلال کشور نقشی بی بدیل است

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خواف در آیین سپاس معلم، ضمن تبریک هفته مقام شامخ معلم به تمامی فرهنگیان گفت: فرهنگیان همیشه با طراوت و پرشکوه در تمامی صحنه ها حضور داشته و رتبه اول سرمایه انسانی را در جامعه دارا است.

حسین سنجرانی باتوجه به نقش و جایگاه معلمان در جامعه ادامه داد: نقش آموزش و پرورش در استقلال کشور و حماسه های ملی و مذهبی یک نقش بی بدیل درطول تاریخ بوده و به همین دلیل است که بر نقش جامعه فرهنگیان درجامعه به نیکی یاد می شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خواف با تاکید برتقویت جایگاه آموزش و پرورش در کشور گفت: نقش آموزش و پرورش در جهت استقلال و خودکفایی بوده و تنها راه نجات کشور در مبارزه با جهل و ناهنجاری های اجتماعی، مقوله آموزش و پرورش است.

فرماندار شهرستان خواف در پایان سخنان خود گفت: امروزه با وجود کرونا، زحمات معلمان مضاعف و چندین برابر شده است و با کمترین امکانات، بیشترین زحمات را متحمل می شوند و ما قدردان این معلمان فداکار و زحمت‌کش هستیم.

حسین غیرتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار