توسط معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مطرح شد؛

تشریح نحوه برنامه‌ریزی، طراحی سؤالات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری باکیفیت امتحانات پایانی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹9

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل شهرستان های استان تهران گفت امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم و امتحان نهایی پایه دوازدهم در صورت مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا در تمامی مناطق بارعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و نظارت مراقبان بهداشت به صورت حضوری برگزارخواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تشریح نحوه برنامه‌ریزی، طراحی سؤالات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری باکیفیت امتحانات پایانی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹9

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، باحضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، جلسه ستاد امتحانات خرداد ماه 1400-1399 در سالن آیت‌الله هاشمی اداره کل برگزار شد.

بهروز هاشمی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،1400 درتشریح روند ارزشیابی نیمسال دوم سال تحصیلی جاری با اشاره به شیوه‌نامه ارسالی از مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت متبوع؛ اعلام کرد: امتحانات در بازه زمانی 27 اردیبهشت تا 24 خردادماه برگزار خواهد شد.

او در ادامه افزود: برنامه برگزاری امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم و امتحانات نهایی پایه دوازدهم متوسطه نظری به مناطق ارسال شده است و مطابق ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پروش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: در پایه دوازدهم امتحانات نهایی در 290 حوزه امتحانی و تعداد چهارده حوزه تصحیح در سطح استان برگزارخواهد شد، در پایه نهم امتحانات هماهنگ استانی خواهد بود و در دبیرستان‌های محل تحصیل دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

هاشمی تاکید کرد: در پایه دوازدهم 39 هزار دانش‌آموز و در پایه نهم 75 هزار دانش‌آموز در امتحانات خرداد ماه حضور خواهند داشت.

معاون آموزش متوسطه ادراه کل آموزش و پروش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: این اداره کل ضمن استعانت از خداوند متعال، با استفاده از تجربیات برگزاری امتحانات حضوری نوبت‌های خرداد، شهریور و دی ماه سال1399 و حداکثر توان خود، در برگزاری ایمن امتحانات خرداد ماه و حفظ سلامتی دانش‌آموزان تلاش می‌کند و از دانش‌آموزان و اولیاء ایشان انتظار می‌رود در اجرای موفق این اقدام ملی همکاری و مشارکت نمایند.

شایان ذکر است از آنجا که شرایط آموزش در طول سال تحصیلی در مناطق مختلف یکسان نبوده و در مجموع شیوع بیماری فرایند آموزش را تحت تأثیر قرار داده، طراحی سؤالات نیز بر مبنای آموزش در شرایط قرمز شیوع بیماری کرونا انجام شده است و دانش‌آموزان می‌توانند برای اطلاع از بارم‌بندی و حذفیات دروس مختلف، به پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی به نشانی www.aee.medu.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار