فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین یک وظیفه انقلابی است

زاهدان- (پانا)- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت رسانه‌ها باید از ظرفیت‌هایی که دارند در راستای حمایت از مردم فلسطین ایفای نقش کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۳۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین یک وظیفه انقلابی است

سردار احمد شفائی ضمن تبریک روز قدس با اشاره به اینکه روز قدس امسال اگر چه در بعد اجتماعات حضوری به دلیل شرایط پیش آمده محدود شده، اما تبیین و تبادل اندیشه مقاومت و وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان است، اظهار کرد: میدان وسیع مبارزه با امپراطوری رسانه‌ای استکبار شاهد بروز ابتکار خلاقیت و روش‌های تازه مبارزه بسیجیان انقلابی و دغدغه‌مند در فضای مجازی است و با استفاده از این ظرفیت بالقوه بسیار خوب در رساندن پیام حقیقی آرمان قدس شریف به گوش جهانیان شادی کاذب صهیونیست‌ها به دلیل برگزار نشدن این راهپیمایی به اندوهی فراموش ناشدنی مبدل خواهد شد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که روز جهانی قدس یادآور تصمیم هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در ترسیم خطوط فکری و مبانی اعتقادی و فرهنگی جمهوری اسلامی در مواجهه با مساله فلسطین و رویارویی عقیدتی با دشمنان این ملت رنج دیده است، افزود: این روز ندای توحید تحقق بخش قدرت جدید در صحنه معادلات امروزی جهانی است.

وی بیان کرد: امام خمینی در سال ۵۸ روز جمعه آخر سال را به عنوان روز قدس نامگذاری کرده اند و از همه مسلمانان دعوت کردند از آرمان فلسطین حمایت کنند و امروز باید به این تدبیر به صورت اجمالی به آن نگاه شود چرا که برکات بسیاری رخ داده است.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که امام با فرمان تاریخی توانست فلسطین را بر حسب اقدامات خبیث از یک مسئله عربی به مسئله جهانی تعریف کند، ادامه داد: قدس قبله اول مسلمانان جهان، کانون اتحاد توحیدپرستان است و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نماد استکبار ستیزی و مجمع عظیم برائت آزادگان جهان از زورگویی دژخیمان صهیونیستی و رای نژاد مذهب ملیت گرایش‌های سیاسی است.

سردار شفائی با اشاره به این مطلب که امروز شهید سلیمانی افتخار جهان اسلام، تشیع و سپاه پاسداران است که در این بازه زمانی ۲۴ سال اقداماتی انجام داد که نهادینه می‌شود، تصریح کرد: شهید سلیمانی به فرمان، ولی امر در راستای آرمان فلسطین حلقه‌های مقامت را تشکیل و پیوست داد و جبهه مقاومت را راه اندازی کرد.

وی با تاکید بر این مطلب که دشمنان قسم خورده به دنبال این بودند که با شهادت شهید سلیمانی جبهه مقاومت از بین ببرند، اظهار داشت با شهادت این اسطوره هرچند نقشش متفاوت شد، اما زنجیره مقاومت ایجاد و بعد از شهادت یک جریان اجتماعی را شکل داد.

فرمانده سپاه سلمان رسالت امروز اصحاب رسانه و افرادی که تریبون دار هستند مهم ضروری است گفت: این اقشار باید از ظرفیت هایی که دارند جنایات صهیونیستی ها را به گوش جهانیان برسانند و در راستای حمایت از فلسطین عمل کنند چرا که حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین یک وظیفه انقلابی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار