پیام مدیرسازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس

اصفهان(پانا) - عباس زهیری مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرسازمان دانش آموزی  استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی متن پیام مدیرسازمان دانش آموزی استان اصفهان به شرح زیر است:

روز جهانی قدس یادگار ماندگار امام خمینی و روز خروش ملت های اسلامی بر علیه اشغالگری رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی است که بنیان این رژیم ستم کار را به لرزه در آورده وحقارتشان را در مقابل کوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان نمایان می کند.
قطعا بنیان استوار خداباوران و امیدواران به نصرت الهی در آخرین جمعه ماه پربرکت رمضان، یک بار دیگر در برابر استکبار و رژیم جنایتکار صهیونیستی می ایستد و وحدت و عزم مسلمانان را در نابودی اسرائیل به رخ دشمنان اسلام خواهد کشید و این روز بزرگ به عنوان میعادی مقدس برای مسلمانان جهان بوده تا یک بار دیگر در دفاع از قدس شریف و گام برداشتن در مسیر وعده الهی ندای همدلی سر دهند.
هرچند امسال به علت شیوع ویروس کرونا در کشور عزیزمان ایران از برگزاری راهپیمایی های منسجم محروم هستیم ولی این محدودیت مانع از حمایت ملت شریف ایران اسلامی از مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین نخواهد شد.

ضمن دعوت از تمامی فرهنگیان و دانش آموزان استان اصفهان به شنیدن سخنان مقام معظم رهبری که به صورت زنده از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان پخش می شود، خواستارم در این روز با حضور پر شور در فضای مجازی نفرت و انزجار خود را از صهیونیست های غاصب و استکبار جهانی اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار