پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز معلم

بوشهر(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پیامی، فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۲۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز معلم

به گزارش پانا ، متن پیام علیمراد کرمی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت که به یاد بزرگ معلم انقلاب استاد شهید مرتضی مطهری به نام والای معلم نامگذاری شده است، تداعی کننده عشق و رنج باغبان های بوستان علم و دانش است تا باغستانی برکت خیز را برای آبادانی ایران عزیز پرورش دهند.
همزمانی روز معلم با ماه مبارک رمضان را به فال نیک می‌گیریم چرا که رمضان، ماه خودسازی و تزکیه نفس است و معلم هم که گشاینده ی طریق و مسیر معنویت و عبودیت خالق رحمان است، وظیفه خطیر انسان‌سازی را بر عهده دارد.
در یک سال گذشته که جهان و کشور عزیزمان تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته است، معلمان کوشا و ساعی با ایثار و عشق و مجاهدتی به یاد ماندنی مشعل علم آموزی، دانش و آگاهی بخشی را فروزان نگه داشته اند و جلوه ای مانا از احساس مسئولیت و اخلاص را به یادگار گذاشته‌اند.
ارتقای4 رتبه‌ای استان در کنکور سراسری و بهبود میانگین نمرات دانش آموزان در امتحانات نهایی در دوره ای که معلمان با آموزش مجازی مانع تعطیلی آموزش و درس شدند، سند و گواه معتبری بر تلاش، یکدلی و همدلی همه ارکان آموزش به ویژه معلمان عزیز است.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ایام پر برکت ماه رمضان به ویژه لیالی قدر و گرامیداشت یاد و خاطره آموزگارانی که جان خود را برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت اهدا کرده اند، فرارسیدن روز معلم را به همه همکاران عزیز و تلاشگرم در سراسر استان تبریک و شادباش می گویم و کوشش و جهد شما را در سال تحصیلی سخت و طاقت‌فرسای کرونایی می ستایم.
امید روشن و واثق دارم که با همت عالی شما که به تعبیر رهبر معظم انقلاب افسران سپاه پیشرفت هستید، آینده‌ای روشن و رخشان برای ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار