پیام تبریک فرماندار تهران به مناسبت روز معلم

تهران (پانا) - عیسی فرهادی؛ معاون استاندار تهران و فرماندار تهران به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک فرماندار تهران به مناسبت روز معلم

عیسی فرهادی؛ معاون استاندار تهران و فرماندار تهران به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم پیام تبریک صادر کرد.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »

بهترین و برجسته ترین اندیشه ها باید به کارگرفته شوند،تا آموزش وپرورش از حالت روزمرگی، اسارت، چهارچوب ها، روش های تجرد و منسوخ بیرون بیاید. "مقام معظم رهبری"

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت معلم و استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغازین روز هفته بزرگداشت مقام معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته است که در تاریخ ایران کهن زیباترین جلوه های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر اخلاق و دانایی زینت می‌بخشد.

بی تردید آموزش وپرورش به عنوان یک امر حاکمیتی و مولد سرمایه های اجتماعی، بسترساز توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی وسیاسی است و نقش بی بدیلی در پیشرفت وتعالی جوامع بشر در ابعاد مختلف آن را ایفا می کند.

دراین نوع نگرش به آموزش و پرورش باید تمام ظرفیتهای نظام جمهوری اسلامی ایران در خدمت سیستم تعلیم وتربیت قرار گرفته ، همه جانبه وپرقدرت برای آموزش وپرورش سرمایه گذاری شود.

نسل جوانی که در این مسیر پرورش می یابد ثروتی آنچنان انبوه و ذخیره ای آنچنان عظیم است که هیچ پدیده ای ارزشمند دیگری برای کشور با آن برابری نمی کند.

همه مسئولین وبرنامه ریزان و قانونگذاران ومجریان باید باور داشته باشند که ستون خیمه تعلیم و تربیت و فرهنگ کشور در آموزش وپرورش قرار دارد، از این رو باید در اولین اولویت برنامه ها قرارگیرد، در اولویت گرفتن آموزش وپرورش به معنای تضمین امنیت فرهنگی،امنیت سیاسی،امنیت اجتماعی،امنیت اقتصادی است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاشهای صادقانه معلمان و اساتیدگرانقدر ،روز معلم را به جامعه بزرگ فرهنگی ایران به ویژه معلمان سختکوش تهران تبریک عرض نموده، امیدوارم با استعانت از خداوند متعال، آموزش وپرورش در جایگاه واقعی خود در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار