مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری :

شغل معلمی جایگاه ویژه‌ای درسرنوشت مملکت دارد

شهر‌ری(پانا) - همزمان با 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید‌‌مرتضی مطهری فرمانده سپاه ناحیه عبدالعظیم (ع)شهر‌ری با مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شغل معلمی جایگاه ویژه‌ای درسرنوشت مملکت دارد

روح‌الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه عبدالعظیم‌(ع)شهرری در این دیدار با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی شهرری، با اشاره به حضور پر‌شور معلمان در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: دوران طلایی دفاع مقدس مهم‌ترین عرصه حضور معلمان در عرصه انقلاب اسلامی ایران بود.

او با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم گرفتن هویت اصلی جوانان و نوجوانان و تضعیف روحیه اعتقادی این نسل است، گفت: آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای مختلف نظام و ترویج ارزش‌های اسلامی از مهمترین وظایف معلمان در حال حاضر است.

فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم‌حسنی علیه‌السلام در این برنامه از تعامل خوب آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان این ناحیه خبر داد و مقام شامخ معلمان را وظیفه‌ای همگانی دانست و بیان کرد: معلم با کار خود مروج روشنایی و دانایی در کشور است و همگی باید بکوشیم تکریم مقام والای معلمان را در جامعه نهادینه کنیم.

سپس علی یزدان‌پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه در جمع کارکنان آموزش و پرورش هفته معلم را به جهادگران عرصه علم و دانش تبریک گفت.

او با تاکید بر اینکه شغل معلمی جایگاه ویژه‌ای در سرنوشت مملکت دارد، بیان کرد: در شرایط کنونی که دشمنان با تمام قوا جنگ نرم را علیه نوجوانان و جوانان ما آغاز کرده و معلمان نقش بسزایی در هدایت دانش‌آموزان دارند.

او یادآور شد: آینده روشن هر کشور در گرو تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص است و این معلمان هستند که با روح تعهد به انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان تربیت چنین نسلی را فراهم می‌سازند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه‌سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار