با افزایش تعارضات در خانواده مداخله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است

شهر ری(پانا) - کارشناس اداره مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در خصوص برنامه نماد گفت در ایام کرونا باید مداخله، غربالگری و درمان بیشتر از قبل انجام شود.

کد مطلب: ۱۱۷۹۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
با افزایش تعارضات در خانواده مداخله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است

جلسه کمیته علمی اجرایی طرح نماد با حضور مسئولان شهرستانهای استان تهران و شهرستان ری و با هدف ارائه دستورالعمل‌ اجرایی برنامه ملی نماد در سالن جلسات فرماندری شهرستان ری برگزار شد و مسئولان برای همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کردند

در این نشست، مصطفی برجی، کارشناس اداره مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به تشریح و ارائه دستورالعمل‌ اجرایی برنامه ملی نماد پرداخت و گفت: از آنجایی که در ایام کرونا با افزایش تعارضات در خانواده مواجه هستیم، آموزش، غربالگری، مداخله، تشخیص و درمان، پیگیری و مراقبت می‌تواند بسیار موثر و راهگشا باشد.

او در ادامه بیان کرد: برای رسیدن به این امر مهم نیازمند معرفی و اهتمام نمایندگان تام الاختیار از هشت سازمان، فرمانداری، نیروی انتظامی، هلال احمر، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شبکه بهداشت و درمان، اداره کار و رفاه اجتماعی و دادگستری، برای دستیابی و تحقق هرچه سریعتر طرح نماد هستیم.

سپس احسان بهرامی نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرری از طرح نماد استقبال کرده و در خصوص پیگیری مصوبات، معرفی اعضاء ائتلاف و انجام هر عملی که باعث پیشبرد اهداف طرح نماد بشود، تاکید و قول مساعد داد.

علیرضا صدرایی، مدیر شبکه بهداشت و درمان ری نیز در سخنانی به ضرورت و اهمیت شناسایی خلق افسرده جهت شناسایی به موقع به منظور کاهش خودکشی اشاره کرد و بیان کرد: بر اساس آخرین آمارها به افزایش اختلال سوگ با توجه به ایام کرونا در این زمینه نیز اهتمام نهادهای مربوطه جهت پیگیری، ارجاع و درمان بسیار مهم ارزیابی و تلقی شده است.

خبرنگار:مریم ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار