خنیفر خبر داد

ورود 100 هزار دانشجو معلم فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان به بدنه آموزش و پرورش

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان از تحویل 100 هزار دانشجو معلم به وزارت آموزش و پرورش طی مهر ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ورود 100 هزار دانشجو معلم فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان به بدنه آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، صبح امروز، حسین خنیفر در شورای مدیران کل این دانشگاه، با بزرگداشت روز معلم و با اشاره به برگزاری مراسم تودیع، تدفین و بدرقه شهید خوشنام و یادگار دفاع مقدس، فردا یکشنبه در مکان سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، ایام ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای تقویت اراده، تصمیم گیری های بزرگ و کسب رضایت حق تعالی دانست.

دکتر خنیفر، فعالیت ها و اقدامات دانشگاه فرهنگیان را همچون دیگر دانشگاه های کشور در 15 ماه نفس گیر کرونا، قابل تقدیر ذکر کرد و گفت: اگر چه آموزش های مجازی نمی تواند جای آموزش های حضوری را بگیرد، اما موقعیت پیش آمده فرصت بسیار خوب و مناسبی برای تمرین و مهارت جایگزینی است.

وی، آموزش های مجازی را در زمان حاضر با اهمیت اعلام و خطاب به مدیران کل تاکید کرد: اهتمام همه شما به منظور کاربرد بهینه آموزش های مجازی، بیان نقاط ضعف و ارائه راهکار در زمان کنونی و یا در تداوم کرونا لازم و ضروری است. چرا که استفاده از ظرفیت های پنهان و نهان این آموزش ها نیز در زمان پساکرونا هم الزامی است.

این مقام مسئول، تعصب نسبت به دانشگاه و حساس بودن به مسائل آن را با اهمیت خواند و افزود: هر یک از ما نماینده حقوقی دانشگاه هستیم. باید در هر موقعیت و جایگاه با حفظ شان و منزلت یک دیگر و همچنین با مبنا قرار دادن عدالت به شایستگی وظایف خود را به سرانجام رسانیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به انجام امور مراجعه کنندگان دانشگاه بر پایه قوانین تصریح کرد: امید واهی ندادن و انجام اقدامات بر پایه اصول و قوانین به منظور جلب رضایت فرد مراجعه کننده، یک ضرورت است.

دکتر خنیفر، دانشگاه فرهنگیان را خانواده ای معنوی معرفی و خاطر نشان کرد: حل مسائل دانشگاه درون این مکان، رازداری و در عین حال ذکاوت و همچنین خودآغازگری از جمله موارد مهم و قابل توجه است.

وی، همچنین نگاه دین اسلام را به اصول و قواعد بسیار دقیق و تیزبینانه اعلام کرد و افزود: در انجام کارها باید خودآغازگر بود و بنا به تاکید امیرمومنان (ع) با رعایت نظم و ترتیب، امور را پیش برد.

دبیر هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، مسئولیت پذیری را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فرد در سیستم اداری برشمرد و تصریح کرد: باید مدام در حال آموزش بود. نقاد بودن، بیان حقیقت و امین بودن نیز از دیگر ویژگی ها و فضائل ارزشمند فرد برای کسب موفقیت در زمینه‌های کاری به شمار می رود.

این مقام مسئول، با تشکر از اقدامات و فعالیت های کلیه بخش ها و واحدهای دانشگاه در راستای پیشبرد اهداف مشخص شده اظهار داشت: با توجه به تحویل یکصد هزار دانشجو معلم به وزارت آموزش و پرورش طی مهر ماه سال جاری، توجه بیش از پیش به وظایف، پایبندی به رسالت و انجام دقیق امور، تسهیل کننده دستیابی به اهداف دانشگاه است.

دکتر خنیفر، انسان را بهترین خود ارزیاب معرفی کرد و افزود: تنها محکمه ای که حقیقت را بیان می کند، وجدان فرد است.

وی، در پایان با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) تاکید کرد: از دست دادن فرصت‌های خیر، برای انسان مایه غم و اندوه است. باید در این عمر کوتا و گذران با تمام توان نسبت به انجام امور اهتمام ورزید و به هنگام و به موقع امور را به سرانجام رساند.

تاریخ انتشار: ۱ روز پیش | شناسه مطلب: 198831

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار