ایمان انسان را مرد میدان می‌کند

نیشابور (پانا) - امام‌جمعه نیشابور در ویژه‌برنامه هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج در جمع پایوران نیروهای وظیفه گفت ایمان انسان را مرد میدان می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ایمان انسان را مرد میدان می‌کند

به گزارش روابط عمومی نیروی مقاومت بسیج نیشابور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید قاسم یعقوبی بابیان اینکه ایمان انسان را تبدیل می‌کند به یک درخت پرثمری که همیشه میوه دارد اظهار کرد: کفر انسان را به یک موجود بی‌ثمر و مرده تبدیل می‌کند.
وی تصریح کرد: کاری که غیر مؤمن و کافر می‌کند مثل خاکستری است که روی سنگ می‌ریزند و یک طوفان شدید بیاید و این خاکستر را به هوا ببرد ولی مؤمن اعمالش در لوح محفوظ قرار می‌گیرد.
امام‌جمعه نیشابور انقلاب اسلامی ایران را ثمره زنده شدن نور ایمان در دل مردم دانست و گفت: جشن ۲۵۰۰ ساله که آن فجایع را به وجود آورد به خاطر این بود که مردم خواب بودند ولی نفس مسیحایی امام مردم را بیدار کرد.
وی در ادامه اظهار کرد: در سال اول حمله داعش یک بخش عظیم از عراق را گرفتند، اما یک منادی، یک بیدارگر، یک گروه با نفس های آسمانی و الهی تحت عنوان مشاورین نظامی به عراق و سوریه رفتند با چه سرعتی مردم عراق و سوریه که تحت‌فشار بودند زود حرف این‌ها رو گرفتند و به نفس گرم سردار بیدار شدند و دیدید که دوباره مردم عراق و سوریه چگونه در برابر قدرت‌ها ایستادند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین یعقوبی بابیان اینکه میراث سردار سلیمانی ویاران او در عراق و سوریه ایمان بود اظهار کرد: چرا باید دشمنان از سپاه و بسیج بترسند ؟برای اینکه این عنصر حیات‌بخش در میان سپاه و بسیج وجود دارد.
وی ادامه داد: چرا می‌ترسند دولت انقلابی روی کار بیاید و سیاست رهبری رو جدی بگیرد ؟ برای اینکه این نفس مسیحایی امام است که نورافشانی می‌کند و نور ایمان در دل‌ها روشن می‌شود.
وی تأکید کرد: ایمان انسان را مرد میدان و مرد مشکلات می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار