2 مدرسه آذربایجان غربی در دست بررسی برای تبدیل به مدارس ماندگار هستند

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت:2 مدرسه در استان برای قرار گرفتن در ردیف مدارس ماندگار اماده سازی می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
2 مدرسه آذربایجان غربی در دست بررسی برای تبدیل به مدارس ماندگار هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی مدیر کل این نهاد در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: مدارس دوره دوم متوسطه عادی امیر کبیر خوی و مدرسه معروف شافعی مهاباد جزو این مدارس هستند.

مهین منافی در باره افزایش ظرفیت قرار دادی انشعاب اب مصرفی مدارس استان بیان کرد: بیان کرد: ۸۰ درصد مدارس استان متعلق به دهه ۴۰ و ۵۰ و نیازمند تعمیر از نظر تاسیسات اب هستند وبرخی هم نیازمند افزایش ظرفیت قرار دادی انشعاب آب مصرفی هستند.

وی افزود: پیگیر طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان در استان هستیم و تاکنون ۷ هزار و ۹۶۸ نفر برای مسکن فرهنگیان ثبت نام کرده اند که از این تعداد یکهزار و 156 نفر تایید نهایی شده و یکهزار و 263 نفر نیز در دست بررسی است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: با توجه به دستور العمل تعیین الگوی مصرف آب، برق و گاز مدارس و در صورت تبعیت از این الگو مدارس از پرداخت هزینه آب بها معاف هستندو با توجه به دو شیفتی بودن برخی مدارس لازم به افزایش ظرفیت هستیم تا این مدارس نیز شامل این الگوی مصرف شوند و در مدارس دوشیفته تعداد دانش آموزان لحاظ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار