مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

راهیابی ۱۶ معلم خوزستانی به مرحله کشوری جشنواره جلوه‌های معلمی

اهواز (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به نقش مهم معلمان در نهضت فرهنگی کشور، گفت ۱۶ معلم نمونه به مرحله کشوری جشنواره جلوه‌های معلمی راه یافتند.

کد مطلب: ۱۱۸۱۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی ۱۶ معلم خوزستانی به مرحله کشوری جشنواره جلوه‌های معلمی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت بعدازظهر امروز شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در آیین بزرگداشت مقام معلم با حضور ریاست جمهور عنوان کرد: قشر معلمان بیشترین تاثیرگذاری را در عرصه فرهنگی دارند و اهمیت بخشی به جایگاه معلمان می تواند نقش مهمی را اعتلای حوزه فرهنگی کشور ایفا کند.

او در ادامه با اشاره به مشارکت ۲۴ هزار معلم در جشنواره جلوه های معلمی استان خوزستان؛ توضیح داد: از این تعداد بالغ بر ۱۲۲ معلم به عنوان معلمان نمونه استانی شناسایی شدند و نیز از این تعداد ۱۶ معلم به مرحله کشوری راه یافتند و امروز شاهد تقدیر و تشکر از ۵ نفر از این عزیزان در حضور ریاست محترم جمهور و استاندار خوزستان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به جهاد آموزشی معلمان خوزستانی؛ توضیح داد: معلمان استان با تلاش و پشتکار فراوان در راستای استمرار فعالیت های آموزشی گام های ارزنده ای برداشتند به طوری که فداکاری های این عزیزان توسط رسانه های استانی و ملی منعکس شد به گونه ای حتی مقام عالی وزارت نیز از تلاش های معلمان خوزستانی تقدیر و تشکر کرد.

مودت در پایان یادآور شد: آموزش و پرورش تحولی بدون حضور معلمان به عنوان ستون اصلی نظام تعلیم و تربیت محقق نخواهد شد چرا که این معلمان هستند که با حضور اثربخش خود در کلاس درس موجبات رشد و ترقی دانش آموزان خود و به تبع آن جامعه خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار