مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان :

مهمترین اصل در بازگشایی مدارس اقناع والدین است

اهواز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در دیدار با اعضای هیئت رییسه مجلس دانش آموزی استان گفت: مهمترین اصل در بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اقناع والدین است.

کد مطلب: ۱۲۱۴۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین اصل در بازگشایی مدارس اقناع والدین است

کوروش مودت در این نشست با اشاره به بازگشایی مدارس و پروژه مهر بیان کرد بازگشایی مدارس بر اساس الگوی ابلاغی بدون همگرایی و تعامل و حضور اثربخش اولیا محقق نمی شود و بر همین اساس نقش اولیا و مربیان در تحقق برنامه های تحولی آموزش و پرورش مورد تاکید است.

او افزود :مهمترین اصل در بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اقناع والدین است و این مهم تنها با کمک و تعامل شوراهای انجمن اولیا و مربیان به عنوان حلقه وصل آموزش و پرورش و جامعه مخاطبان محقق و میسر می شودو مدارس بر اساس الگوی آرام ،تدریجی و اقتضایی بازگشایی خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه از نمایندگان مجلس دانش آموزی خواست تا با ارتباط چهره به چهر و استفاده از ظرفیت فضای مجازی زمینه اقناع اولیا و دانش آموزان را فراهم کنند.

او تاکید کرد: حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان ،ایجاد بستر روانی مناسب برای خانواده ها و همچنین ایجاد بستر برای جلوگیری از بروز آسیب های روحی ازدیگر اولویت های مجموعه تعلیم و تربیت استان در این خصوص است.

مودت یادآور شد: آیین نمادین نواختن زنگ بازگشایی مدارس خوزستان روز شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۰ در سراسر استان نواخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار