۷۰ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در تبریز واکسینه می‌شوند

تبریز(پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال بر علیه کرونا از امروز آغاز می‌شود، گفت ۷۰ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در تبریز واکسینه می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
۷۰ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در تبریز واکسینه می‌شوند

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی تبریز، محمدحسین صومی اظهار کرد: با حضور معاون وزیر بهداشت در تبریز و همزمان به صورت ویدئو کنفرانسی با نظارت وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ۱۴ نفر از سالمندان از جمله مردانی آذر، دکتر گلابی، چند از اعضای هیأت علمی بازنشسته دانشگاه تبریز و آموزش و پرورش و چهار سالمند خانواده شهید در بیمارستان مردانی آذر تبریز به صورت سمبلیک امروز واکسینه می‌شوند و به این ترتیب واکسیناسیون این گروه سنی به صورت رسمی در آذربایجان شرقی آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: روزانه سه تا چهار هزار نفر در روز زیر پوشش واکسیناسیون قرار می‌گیرند و سرعت این روند بستگی به واکسن‌های تحویلی در آذربایجان شرقی دارد.

وی گفت: تاکنون ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر در ۲۷ مرکز آذربایجان شرقی بر ضد کرونا واکسینه شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنین در خصوص وضعیت عمومی استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: وضعیت عمومی استاندار خوب است و تنها به خاطر طی شدن قرنطینه ۱۴ روزه در منزل هستند و بر امور نظارت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار