لاری: همچنان عادی انگاری کرونا وجود دارد

تهران (پانا) -  سخنگوی وزارت بهداشت در سفر یک روزه خود به اسفراین گفت در برخی از استان‌ها که پیک چهارم زودتر شروع شد می توان بسیار محدود آمار تعداد موارد بستری را با موارد ترخیص برابر مشاهده کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
لاری: همچنان عادی انگاری کرونا وجود دارد

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در خراسان شمالی روند نزولی کرونا مشاهده نمی شود، افزود: حتی اگر کاهش هم در تعداد بیماران شناسایی شده داشته باشیم متاسفانه باز هم در هفته های آینده ما شاهد افزایش فوتی ها هستیم و تاثیر آن در هفته های بعد مشخص می شود.

معاون وزیر بهداشت تعداد موارد فوتی کرونا در ظهر امروز دوشنبه ششم اردیبهشت ماه در کشور را 496 نفر عنوان کرد و گفت: این آمار بسیار دردناک است.

دکتر لاری افزود: همکاران حوزه بهداشت و درمان گلایه می کنند که محدودیت ها به خوبی نظارت نمی شود ومتاسفانه در برخی مناطق همچنان عادی انگاری این بیماری وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه همه ی درگیریها نشان می دهد این بیماری اکنون به صورت خانوادگی است گفت: دورهمی ها و تجمع ها بی تردید فاجعه ایجاد می کند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه اتمام این موج بیماری، قطعا به رفتار ما بستگی دارد از مردم خواست با مدافعان سلامت همکای کنند و تا جایی که می توانند از منازل خود خارج نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار