رییس اداره سلامت شهر تهران:

مراقبین سلامت سنگرداران نظام تعلیم و تربیت هستند

تهران (پانا) - رییس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش تهران ابراز امیدواری کرد که به زودی با شکست ویروس منحوس کرونا باز شور و نشاط به مدارس بازگردد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مراقبین سلامت سنگرداران نظام تعلیم و تربیت هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران، به مناسبت هفته سلامت امروز مراسمی با حضور محسن طالبی؛ مدیر آموزش و پرورش، منصور سیف؛ رئیس اداره سلامت شهر تهران، حضرتی؛ معاون متوسطه، رحیمی؛ کارشناس مسئول بهداشت و سلامت و دو نفر از مراقبین سلامت مدارس به نمایندگی از این قشر زحمتکش به صورت مجازی در شبکه شاد در سالن جلسات شهید سپهبد سردار سلیمانی برگزار شد.

رییس اداره سلامت اداره کل شهر تهران، ضمن تشکر از مراقبین سلامت در مدارس این قشر زحمتکش را در شرایط کرونایی به عنوان سنگر داران نظام تعلیم و تربیت معرفی کرد.

وی افزود: با هماهنگی که با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس صورت گرفته مقرر شد نسبت به بهسازی و بازسازی سرویس های بهداشتی مدارس اقدام شود.

رییس اداره سلامت آموزش و پرورش تهران ابراز امیدواری کرد که به زودی با شکست ویروس کرونا، باز شور و نشاط به مدارس بازگردد.

در ادامه طالبی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ ضمن تبریک هفته سلامت به مراقبین و رابطین سلامت در مدارس خواستار توجه ویژه به جذب مراقبین سلامت برای مدارس شد.

وی عنوان کرد: یکی از دغدغه های ما در زمان شیوع ویروس کرونا در مدارس، سلامت و بهداشت دانش آموزان بود که شما عزیزان به عنوان مراقبان سلامت این وظیفه را به نحو مطلوبی انجام دادید.

شایان ذکر است رحیمی کارشناس مسئول سلامت منطقه نیز با ارائه گزارشی عملکرد این واحد را در طی سال گذشته تشریح کرد.

در پایان به نمایندگی از مراقبین و رابطین سلامت مدارس از دو همکار در این عرصه تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار