ردصلاحیت گسترده نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر بهارستان

بهارستان (پانا)- رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بهارستان از رد صلاحیت 132 نفر از نامزدهای ششمین دوره از انتخابات شورای شهر بهارستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ردصلاحیت گسترده نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر بهارستان

حجت السلام مصائبی، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر بهارستان گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی خود و با بررسی‌های دقیق تمامی پرونده‌های کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر بهارستان و بدور از هرگونه نظر شخصی و بر اساس چارچوب قانونی که برای رسیدگی به صلاحیت‌ها وجود داشته عمل شد تا هیچ حقی ضایع نشود و مطالبات به حق نظام جمهوری اسلامی ایران توسط افراد صلاحیت‌دار اجرا شود و شاهد افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشیم.

مصائبی گفت: داوطلبانی که از سوی هیئت نظارت شهرستان رد صلاحیت شده باشند می‌توانند اعتراض خود را در هیئت عالی استان‌ها پیگیری کنند تا در زمان مناسب به اعتراض آنان رسیدگی شود.

او ادامه داد: از 340 پرونده‌ای که توسط فرمانداری به هیئت نظارت شهرستان رسیده 208 نفر موفق به گذر از فیلترهای هیئت نظارت شهرستان شدند و صلاحیت آنان صادر شد و 132 نفر تا به امروز رد صلاحیت شدند چرا که شورای سالم مطالبه مردم است.

رئیس هیئت نظارت شهرستان بهارستان ادامه داد: در شهر گلستان از 150 پرونده 96 نفر تایید و 56 نفر رد صلاحیت شدند، در صالحیه از 85 نفر شرکت کننده 52 نفر تایید و 33 نفر رد صلاحیت شدند و در نسیم شهر از 105 نفر کاندید 58 نفر تایید و 45 نفر رد صلاحیت شدند.

او بیان کرد: مردم در انتخاب افراد دقت کنند و با آگاهی رای دهند و مانع حضور افراد غیرمتخصص، در پارلمان شهری شوند، چرا که پیشرفت هر شهری در گرو انتخاب افراد متخصص و کاردان است و اگر رای افراد بدون دقت و از روی احساس باشد جز ضرر و خسران برای خود و جامعه حاصلی نخواهد داشت.

مصائبی هشدار داد: افراد تایید صلاحیت شده مراقب عملکرد خود باشند، زیرا همه گزارشات مربوط به تخلفات رصد خواهد شد و در ارزیابی مجدد صلاحیت افراد مدنظر خواهد گرفت و نامزدی که خود عامل بی‌قانونی می‌شود چگونه می تواند برای مردم و شهر قانون وضع کند و کاندیداهای‌ شورای شهر توجه کنند چنان که چشم طمع به اموال عمومی و بیت المال را دارند هیئت نظارت به شدت با این افراد برخورد خواهد کرد پس مردم در انتخاب‌های خود دقت لازم را داشته باشند.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار